Så jäkla stolt!!!

 Tiden bara swishar förbi och jag prioriterar om. Bloggen är en av de sakerna som oftast få stå åt
sidan, även om jag mår bra av att skriva av mig här.
Just nu surfar vi på en härlig våg. Krigaren är i skolan utan mig, och det går superbra!!!
 
 
Ja jag är så jäkla stolt över honom. Han övervinner sin rädsla steg för steg, ibland små myrsteg men
emellanåt med älgakliv. Och jag bara jublar :-)
 
Det har varit två dryga månader att vara med i skolan, de har tagit hårdare på mig än jag trodde. 
Kroppen har meddelat att den säger upp sig med jämna mellanrum, och jag har varit så trött 
att jag inte vetat fram eller bak. Tårarna har fått flöda och rensa.
Krigarens resa och hans känslor under denna tiden har varit minst lika turbulenta. Samtalen har 
varit av varierande slag och ibland har det inte gått att nå fram till honom. Ilskan har briserat när 
tårarna tagit slut och jag har bara fått vänta ut honom när allt stormat över.
 
 
Men jäklar vilket jobb vi har gjort, ja mest krigaren förstås. Idag är jag tom hemma på förmiddagen,
första gången sedan mitten av februari, alldeles själv tillsammans med Zacco. Jag tror inte jag 
behöver beskriva känslan. Jag har fått undan deklarationer, gjort annat pappersarbete som väntat
och njutit av en kopp kaffe. Visst, jag kanske skulle vilat, men för mig vad detta mera vilsamt än 
något annat, jag har fått bort de där som hängt över mig. 
 
 
Den här godingen blev inte alls ledsen när matte var hemma idag. Han gick som Ferdinande och 
luktade på blommorna i sin hage <3
 
 
Vi har en perfekt slinga runt golfbanan nu när de där varelserna är ute och viftar igen ;) Där finns dessa
skulpturer gjorda av moder natur. Denna tyckte jag såg ut som någon som tar sig över en svårighet.
 
 
För att sedan mötas av något som både liknar änglavingar eller kanske en fjäril. Allt är träd som växt
sig fast i staketet som de sedan inte ha kunna få bort. Jag tycker de är vackra.
 
 
Dunbollarna sjunger på sista refrängen här nu, men de är så vackra innan de faller av.
 
 
Studsas gör det här också, så fort vädret tillåter är han där, ensam eller med en kompis.
 
 
Förra veckan var jag på en fantastisk föreläsning med Kjell Enhager. Min storsys bjöd med mig 
och det var en lärorik och rolig kväll. Tack sys <3
 
 
Nåt annat jag är jäkligt stolt över är mina äldre söner!! De sprang Tough Viking i lördags och ja, vad
ska man säga mer än att de är små crazy ;) Det var 4!! grader i luften, i vattnet vill jag inte ens tänka
på temperaturen....  Ni är bara så grymma! 
Jag är så lycklig och stolt över att ha fått äran att vara mamma till mina tre grabbar <3
 
 
Ja våren tryckte på paus ett tag. Vindarna har varit bistra och nattfrostenn har hälsat på. Vi har ändå
varit väl förskonade från både snö och hagel, en liten skur i helgen bara annars inget alls.
 
 
 
 
 
Nu ska jag snart hämta min krigare för att åka vidare till sjukhuset och röntgen. De ska kolla av hur 
det ser ut i stumpen nu.
 
Önskar er en härlig dag!!!
 
Till sist: Släpp inte taget, annars riskerar du att göra det två sekunder före miraklet!!
 
Kramen
Pia

Kommentarer :

#1: Pernilla

Blir så glad för din/er skull. Hoppas det fortsätter i samma takt.
/P

skriven
#2: Floweroffame

Så underbart att läsa att det är så mycket bättre med krigaren. Det är ni väl värda. Ha en härlig fredag Kram Pernilla

skriven
#3: Hannis

Wiii! Så fint att läsa att Krigaren är där själv!
Ni har kämpat båda två, så hårt.

Så dina äldre söner, vilka galenpannor=))
Blir helt slut bara av tanken. Men det är underbart att människor gör det dom tycker om.

Du, jag fick jobbet. På några timmar igår så vände allt.
Från trötthet till lycka.
Om fyra veckor slutar jag. Jag andas ut.

Kramen Hannis

Svar: Åh så underbart bubbelglad jag blir!!!! Grattis finaste <3 Även om jag vill njuta länge och väl av maj månad så hoppas jag på nåt knasigt vis att den går snabbare hos dig :)Kramar i massor
Bjaeren

skriven
#4: Hans

Härligt

skriven
#5: Mia

Åh vad skönt å höra att d går på rätt håll! Håller tummarna för att d ska fortsätta så! Han är en kämpe Linus precis som du Pia!! Idag kom våren du... Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :