Operation.

Äntligen har vi fått besked när operationen blir. Den 16e november är datumet som gäller. Så himla skönt att ha något att förhålla sig till.
 
 
Helt underbart gjort av läkaren att få ihop det redan om två veckor. Krigaren tycker dock att han inte är redo, men som jag talade om för honom, det kommer han aldrig att känna sig, hur lång eller kort tid man har att förbereda sig på. 
 
 
Så vi tar dagarna en och en nu, det är mycket som tar plats i tankarna hos honom. Men han har ju redan räknat ut att han blir en bra "hjultomte" :D Det är så skönt att han är just den han är <3
 
 
I helgen har jag haft hela min underbara flock här <3 Massor av skratt och allmänt knäpphet, det är en snabb sammanfattning ;)
 
 
Några av oss drog ner till Glommen, man kan inte tro på denna bilden att det blåste 21 m/s. Men tittar man åt andra hållet....
 
 
Då såg det ut såhär. Det blev en kort sväng då krigaren frös, och Nikke också :D
 
 
Jag njuter av alla underbara färger ute nu, det gäller att passa på innan de är puts väck.
 
 
Vi skulle träffat hundgänget på fredag, men då det snurrar runt vattkoppor så har vi blivit avrådda att utsätta krigaren eftersom han inte har haft det. Och plocka hem det nu är ju inte det intelligentaste jag kan pyssla med.
Men det går fler tåg att umgås med godingarna <3 <3 
 
 
Nu är det höstlov här och vi försöker ta tillvara på dagarna även om krigaren har ont. Igår lyckades vi t.o.m bowla, det var superkul. Sedan blev det ett snabbt besök på det stora gula huset på kvällen för mig och krigaren och det var lugnt får jag säga. Vi fick köpt lite pyssel inför alla dessa sittande veckor.
 
 
Morgonpromenaden idag var något utöver det vanliga. Hela världen gick i rosa - orange.
 
 
Det var helt magiskt!
 
Önskar er en fortsatt härlig dag!
 
Till sist: The only disability in life is a ad attitude!
 
Kramen
Pia 

Kommentarer :

#1: Anonym

Så bra att ni fick en tid så snabbt . Bra att ni fick gjort det innan jul . Redo det blir han aldrig

skriven
#2: Judith

Krigarmamman och Krigaren himself <3
Jag håller tummarna för att allt går bra och att det äntligen ska lätta för er. Skönt att de "trollade" fram operationsdatum relativt fort och att ni kan få ha ett höstlov innan. Ska tänka på er den 16:e.
Kram :-)

Svar: Ja det känns så jäkla gött!Tack fining ❤
Kramen ❤
Bjaeren

skriven
#3: Pernilla

Redo för det man inte vill, kan man nog inte bli. Men det måste vara skönt att ha ett datum framför sig.
/P

skriven

Kommentera inlägget här :