Del 1 Lycka.

 
har det varit en hel del bus och lek, men även lugna dagar när vi tagit dagen som den kommit.
 
 
Dessa två, där man hittar den ene där finner man den andre. Går krigaren ut så sitter Zacco 
inne och småpiper tills han får gå ut till honom.
 
 
 
Det har t.om varit lek i sandlådan, lite mer seriöst än tidigare. Uppställningplatser, vägar, tunnlar, en
helt annan lek.
 
 
Havet, detta stora undersköna blå som har en magisk effekt på mig, men även på krigaren.
 
 
 
Nästan som en sommardag, en ensam surfare på väg ut.
 
 
Guldgula färger när solen går ner. 
 
 
Njuta av ännu en vacker solnedgång.
 
 
Ett outtömligt förråd av stenar. Vem kommer längst. Sluta fota mamma och kasta nån gång :)
 
 
Krigaren testar om stenen är bar att meditera på. Här gör han det på skoj, men det sköna är att han lärt
sig att gå ner i varv på detta viset tillsammans med mig, en otrolig gåva att kunna.
 
 
Njuta av dessa dagar tillsammans, prata om allt och inget. I fredags hämtade vi Nikke, och det var
när vi väntade på honom som vi stannade till nere vid havet en stund, alla chanser tas.
 
Han kom ned en snabbvisit denna helgen. De två äldre bröderna och Ida skulle köra Spin of Hope,
en dag när spinningcyklarna skulle gå från 7-19 för barncancerfonden. De tog ett par pass var och
trampade som små blå. Ni är änglar hela högen som gör detta <3 <3 <3
 
På tal om Ida...
 
 
Idag fyller denna goa tjej år, Hipp hipp Hurra för dig idag <3 Så glad att ha dig i vår flock <3
 
 
 
 
 
 
 
Lyckan är total för krigaren nu, studsmattan har kommit ut och ett nytt nät är införskaffat.
 
 
Precis som flera av er svarade mig så blev det en fallskärm av blomman. Så läckra och härliga.
 
 
Vi bestämde oss för att gräva en rundel att ställa studsmattan på. Krigaren jobbade på som bara den.
 
 
Och jodå, nu är den på plats och vi slipper flytta omkring den för att klippa under den. Zacco ligger såklart
och har span jämte krigaren, var annars.
 
Själv fick jag ta det lite lugnt i helgen då jag återigen var hos min lillsys och blev knådad på rygg och 
nacke. Hur jäkla ont det än gör så blir det bättre och bättre iaf. Tack för att du tar dig tid sys <3
 
 
Del 2 Tjyvtjockt kommer strax. Jag ville så gärna göra ett inlägg utan en massa elände utan bara 
med allt jag är så tacksam över att ha i mitt liv <3
 
Var rädda om er!!

Kramen
Pia

Kommentera inlägget här :