En liten Julhälsning.

Såhär på Julaftons morgon när huset är tyst. Sitter jag och njuter av att vara så lyckligt lottad
som jag är. Känner en tacksamhet över att ha min fina flock runt mig. Till sent igår satt vi här
och surrade, spelade bingo och ja, bara var. Gjorde det sista på julmaten och såg till så det
förvarades bra över natten, allt för att det inte skulle ätas upp av katten.
 
Krigaren ville hälsa till alla som stöttat honom under hösten, ni som skickat peppande hälsningar
på alla olika sätt. Han skiner upp lika mycket varje gång jag hälsar till honom från er, även om
han inte kan förstå säger han hur ni kan tycka att han är just en krigare. Även jag vill 
givetvis tacka alla ni fina som på alla olika sätt har peppat mig att fortsätta kriga, och tro mig
jag känner verkligen ert stöd!
 
Nu tar vi oss an denna dagen, med mycket mys och bus. Med mycket väntan och förväntan.
Här råder lugnet då allt är klart, vi tänker bara njuta av att vara tillsammans. 
 
När jag frågade krigaren om vi skulle ta en julbild i år och skicka vidare så var svaret, Nej.
Jag vill inte, känner mig inte i form för det. Då får man leta bland favoriter i högen.
 
 
Detta är en klar favorit för mig. Den visar krigaren i sin sanna form.
 
 
Även denna är en favorit. En medtagen krigare julen tre månader efter olyckan. Tapper med 
ett leende.
 
Ikväll så får vi besök, av en väldigt speciell tomte. En tomte som tassat in här och läst och 
vill hälsa på krigaren. Han har auktionerat ut tomtetider under hela julafton för Ride of Hope,
Barncancerfonden. Jag har swishat en summa dit istället för julkort och även för en del
julklappar. Vill du skänka en slant till dem så kom förbi här under dagen med en slant, för 
jag vet att tomten har sin bössa med sig ;) Annars kan man alltid leta upp dem på Barn-
cancerfondens hemsida.
 
Var rädda om er!
 
 
Kramar

Kommentarer :

#1: Floweroffame

Önskar er också en riktigt härlig jul. Härliga bilder på krigaren. Kram Pernilla

skriven
#2: Suz

Önskar er alla en riktigt god fortsättning på julen!
Kramar
Suz

skriven
#3: Melody and M.E

Åh… jag blir alldeles tårögd när jag ser krigaren i tomtemössa bara 3 månader efter olyckan! Snacka om att han är en krigare!
Inte behöver du oroa dig över hur han kommer att klara sig i livet, han har den rätta kämparglöden och får hela tiden erfarenheter som han kommer göra honom stark, klok, ödmjuk och empatisk! Önskar Er en god fortsättning med största kramen! M.E

skriven

Kommentera inlägget här :