Promenad

Idag har Linus varit ledig, och jag kan säga att det behövde han. Han orkar
inte med så mycket som han vill, men det kommer han väl underfund med 
så småningom. Vi har pysslat lite med lego och målat mandala, det är så
härligt att sitta och rita med honom. Han älskar att måla mandalas, och 
det gör jag också ;)
 
Gubben har varit hemma idag också, och blir så imorgon också. Hade
jag fått råda så skulle han bli hemma hela veckan, men det är nog att 
tro lite för mycket. Jag är helt säker nu, han har åkt på en magkatarr.
 
Solen tittade fram en liten stund mitt på dagen och då passade jag, 
Linus och Zacco på att gå ut på en promenad. Vi tog det i väldigt lugnt 
tempo och njöt av vädret och hade härliga samtal på vägen.
 
 
Knoll och tott <3
 
 
Godingen :)
 
 
Isen är redan borta från vår skridskodamm... och det är väl kanske lika bra
det, nu kan det ju kvitta.
 
Ikväll har jag gjort en runda till stan, solat (psoriasisen är såå j-vlig just nu), köpt 
hundmat, shoppat lite på Rusta och avrundade det hela med ett besök på Hajen.
 
Så nu sitter jag och funderar på om det här ovädret som alla pratar om verkligen
blir det där ovädret som de säger... Ja vi får väl se :)
 
Imorgon blir det dagis för Linus och ja, jag får väl ta tag i städningen så vi inte 
har den på fredag. Som Linus sa: Alltså, när du ändå är själv imorgon så kan
väl du städa, då slipper jag att det dånar och du slipper att någon stökar ner.
Han är inte dum den inte ;)
 
Ha en goer kväll!!!!
 
Kram till den som vill ha och behöver <3

Kommentarer :

#1: Jeanette

Haha, härliga Linus!! Den var ju klockren :) :)
Hälsa gubben att han kryar på sig och att det inte är farligt att vara hemma hela veckan ;)

Kram till er alla <3

skriven

Kommentera inlägget här :