Kärlek!

Temat denna fredag i Malin på Fröken Fotos utmaning är kärlek <3
 
Ett brett ord, stort. Störst skulle jag vilja säga. Kärlek för mig är min flock. Kärlek till ett 
djur är också viktigt för mig.
 
 
När jag tittade in i TV-rummet idag så sitter dessa två där. De är så rädda om varandra. 
Den ene vill ha koll på vad den andre gör, och den andre är rädd att skada den andre
genom att köra på honom. De är måna om varandra på ett alldeles speciellt sätt.
 
 
Pälsbollen är den perfekte tröstaren och lyssnare för krigaren. Han finns alltid där.
 
 
Krigaren vill gärna ha pälsbollen hos sig så han slipper känna sig ensam. Det är en fin kärlek
tycker jag.
 
Vill du se fler bidrag så klicka här.
 
Fin helg till er!
 
Kramen

Kommentarer :

#1: JUNITJEJ

Vilken fin kärlek!!

Hunden är otroligt fin!

skriven
#2: Helena

Underbara foton! Så mycket kärlek de förmedlar. Och jag håller med dig - flocken är kärlek. Fin allhelgonahelg till dig. Kram

skriven
#3: Ruth | HungryHeart.se

Åh, vilken fin flock du har! Härliga bilder också!

skriven
#4: Fröken Foto

Åh, han är så söt! Fin vän, fin kärlek.

kram kram Malin

skriven

Kommentera inlägget här :