Tittar in.

24 timmar räcker inte just nu för allt jag vill och behöver göra :) Men det är väl bara att gilla läget 
för det blir ju inte fler timmar på dygnet ändå. Veckan har rivstartat och ja, det är bara att hänga
med.
Flera har undrat vad det förra inlägget var, test. Jo det är bara en grej via kursen jag pluggar :)
De skulle ha en länk och en hälsning och det fick de :D
 
I måndags så var jag och krigaren inne på habiliteringen. Jag har tjatat ett tag på en stol till
skolan för krigaren som avlastar stumpen när han sitter, ja någon sorts stol med en liten skålad
utfällbar hållare där stumpen kan vila. Och nu hade de fått hem en stol, fast inte med något 
stöd ännu för vi provad lite fram och tillbaka och de konstaterade att det är en stor grabb nu så
det får bli en storlek större på stolen och sedan får de komma på någon bra lösning med den
där skenan. Då fick jag även diskuterat en ny rullstol eftersom den han har nu är för liten. Så 
går det när man ska kriga i ett halvår från mätdatum. Denna gången tog vi i lite i måtten och 
jag fick igenom att han ska ha en kolfiberstol denna gången, Jippieee!!!!! De är så lätta och 
smidiga och då kan han lära sig att hantera den bättre själv också. Ja nu har vi ju inte den här
ännu.... fast det ska nog sjutton gå vägen.
 
 
Kylskåpet gapade tomt efter helgen så det var läge för en påfyllning och då blev det även en sväng
ner till havet, det stora underbara blå.
 
 
Tisdagen var mer plugg, har ju skolkat en del det sista ;) Sedan var det dags att ögonlysa Zacco och
såklart var mattes älskling u.a. vad annars. Numer ska även testiklarna kollas innan de får avlas på
och även här var det u.a. Så nu kan den snygga danskan få komma på besök när det är läge.
 
 
De här två har något alldeles speciellt tillsammans <3
 
Ja så har jag varit iväg med Nikke och fixat kostym till bal och student, så gött att ha det gjort också.
 
 
Ja inte är det såhär han kommer att se ut då iaf :D  Men detta är mina knäppa, galna men älskade stora
hjärtan som sprang Tough Viking i lördags i Göteborg. Vi kunde ju inte vara där men i tanken var jag 
med dem. Visst är de snygga :D
 
 
Vad ser du i bilden, frön eller önskningar? Jag ser önskningar så gissa vad jag gjorde när jag förevigat
den ;)
 
 
 
Vi är ju mitt uppe i våren och då är jag faktiskt lite glad åt att det inte är 20 grader varmt så allt brakar
loss med en gång, utan att man hinner njuta och följa allt som spricker ut.
 
 
 
Vissa mornar är mer magiska än andra.
 
 
 
 
 
 
Ja det får nog bli rabarberpaj imorgon. De har växt som sjutton under helgen.
 
 
Idag seglar det stora grå moln på himlen men som tur är så har solen ändå stora chanser att titta 
fram.
 
 
Ja idag startade vi dagen hos Bosse på orttekn och fick den nya hylsan. Krigaren ska testa den
ett litet tag för att se hur det funkar. Perfekt då det är till "gåfoten" han har fått den och han ska
ju vara stilla och lugn i fjorton dagar efter måndag. 
Nu är det dags att förbereda för kvällen happening, grillkväll med krigarens klass. Vi är klassföräldrar
tillsammans med Hanna och Peter och har lite fix inför detta.
 
 
Skiljefrågan för aftonen :) Hur många tror ni där är??
 
Jag har varit mer än dålig på att titta in till er andra i bloggvärlden, man vill så mycket men får inte ihop
det alltid.
 
Önskar er en riktigt fin Valborg!!!

Till sist: We cannot become what we want to be by remaining what we are!!!
 
Kramen

Kommentarer :

#1: LIENE

Så bra bilder!

skriven
#2: Kenneth

Så härliga bilder blir glad av att gå in här inte pga av att du får kriga ofta men av alla fina bilder

skriven
#3: Melody and M.E

Vilken fantastisk vårkavalkad du bjuder på!
Helt klart växer krigaren så snart har du bara stora snygga grabbar!
Önskar dig en fin Valborg med de dina!
Kram M.E

skriven
#4: Floweroffame

Härliga bilder.visst är det mycket man vill hinna med. Ha en fin Valborg Kram Pernilla

skriven
#5: Linda / CandyGirl

Åh.. björklöv.. och vilka härliga rabarber. Här är det bara röda knölar än... :-) Men dom är vi så glada över så...

Hoppas ni får en skön valborgs/förstamajhelg

skriven
#6: Hannis

Men sluta! Ska Zacco få bli pappa?!
Alltså det kommer ju att bli små underverk...

Jag skrattar gott åt bilderna på dina stora hjärtan!
Min bror sprang tjurruset ett år och han sa att det väckte något djuriskt i honom. Det där att kasta sig fram i lera och vatten...
Dom ser ut att trivas!

Kram och fin valborg// Hannis

Ps. Skönt med ny stol till krigaren!

skriven
#7: Anette

Härliga kort, men varför kan jag inte se alla ?? Ses ikväll <3 <3

skriven

Kommentera inlägget här :