Underbar helg!

Vilken helt fantastisk helg vi har haft!! Efter en härlig morgonpromenad med Zacco där
vi hälsade solen välkommen.
 
 
Efteråt så stack jag och Nikke till stan. Det blåste snåla vindar och ett snabbt besök vid havet 
kändes som ett måste.
 
 
Det var friska vindar. Men oj vad härligt att gå där och känna hur vinden biter i kinderna.
Medans vi var iväg så mekade Linus och gubben med fyrhjulingen här hemma.
 
 
De va ute och testade den när vi kom hem. Undra vem som är lyckligast, gubben eller Linus :)
Eftermiddagen innehöll lite pyssel och don här hemma. Sedan stack vi till storsys i Gällared.
 
 
Där firade vi Alicia i en grillstuga. Vilket mysigt ställe precis vid Ätrans rinnande vatten.
 
 
Vi värmde upp med hästskokastning. Ja, det är tungt att medge det med gobbarna vann, säkert
tack vare att de hade Linus i sitt lag ;)
 
 
Vi hade riktig storpublik när vi spelade ;)
 
 
Vi bjöds på underbart god mat.
 
 
Vi hade en helt otroligt mysig kväll. Som Linus sa, detta var det bästa kalas jag varit på.
 
 
När det mörknade så satt vi kvar med brasan sprakande och småpratade om allt mellan himmel 
och jord fast vi fick inte berätta spökhistorier ;) Tack till Fam Wernersson för en helt underbart 
rolig och mysig kväll! Det gör vi gärna om igen.
 
Idag har vi varit här hemma och grejat. Jag har pluggat några timmar och Linus har busat med 
Alvin.
 
 
Det är helt otroligt hur det fortfarande blommar även om vi är i slutet av september.
Man får njuta så länge det varar!
 
 
Imorgon är det en ny orörd vecka. Vi rivstartar med utvecklingssamtal innan skolan imorgon och
jag ska avsluta dagen med en Harmonikväll, så härligt!
 
Till sist: There are far, far better things ahead than any we leave behind.
 
Jag önskar er en härlig vecka!!

Kramen

Kommentarer :

#1: Mona W

Vilka härliga bilder! 😃❤️ Tack själva för att ni kom och gjorde kvällen till vad den blev 😘.

skriven
#2: marie

Gu så härligt. ...

skriven
#3: LyckligaPraliner

Men så myyyyysigt!!! Jag älskar god mat, eld och små stugor!! Ja och trevligt sällskap förstås :)) Och ni hade verkligen en intresserad publik :))

Här hotar förkylning igen men jag kämpar emot. Det kommer in massor med getingar och vi vet inte hur. Olustigt och farligt tycker jag. Jag har städat tvättstugan och dottern sitt rum. Vi har ätit paj och barnen åt glass. Hundarna är tokiga som vanligt. Annars är allt bra här :))

Vi "ses" i veckan! ♥

Kram på dig din kalaspingla! ;)

Ann-Louise

skriven
#4: Clin

Vilka underbara bilder =)

skriven
#5: Melody and M.E

Vilka fantastiska foton du bjuder på! Syns verkligen att ni haft en härlig helg. Här har vi också haft en fin helg och betydligt mindre blåst än vad prognosen hade utlovat!
Önskar dig en riktigt fin vecka!
Kram M.E

skriven
#6: Hannis

Vilka härliga levande bilder!
Och vilket kalas. Mysigt att umgås så.
Skrattar gott åt bilden på kossorna, snacka om att bli uttittade!

Kram och en mjuk start på veckan//Hannis

skriven
#7: Sara

Vilka underbara bilder, ser otroligt mysigt ut :)

SV: Vad roligt och så glad jag blir ! Hoppas du kommer följa min blogg och få mycket inspiration av min blogg :)

Önskar dig en trevlig måndag !

skriven
#8: Pernilla

Vilken mysig stuga. Förstår att Linus tyckte det var ett bra kalas.
Vi hade det lite trist i lördags och vemodet kom ut i bloggen idag. Jag halkad

skriven
#9: Pernilla

hmmm...
den bara smet!!
Jag halkad in på ämnet "din blogg", hoppas du inte misstycker?
/P

skriven
#10: Linda / CandyGirl

Nu har jag - på uppmaning av pernilla - läst in mig på din blogg och din krigare.

Jösses vad livet kan ändras. Och GUD så ni jobbat/kämpat och orkat. Jag beundrar er verkligen. Vad är väl ett gips (som vi just nu har här hemma) i jämförelse med er.

Vilken kille ni har... vilken kämpaglöd.

Och vilka foton... Wow.

Jag lägger ett bokmärke här. Jag har ju inte läst allt..men har liksom skaffat mig en "bild" vem du är och hur ni har det.

skriven
#11: Ama de casa

Såg hur härligt ut som helst! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :