Valborg

Och där var sista dagen i april, månaden jag längtade så efter i februari. Visst är det märkligt
hur fort det går. Jag försöker verkligen ta vara på dagarna men ändå känns det som om 
det rusar iväg i en väldans fart.
Valborg, ja det är ju också min storsys födelsedag :D Grattis älskade sys <3<3<3 och ja 
på någon plats längre ner så är det ju även kungens dag, men det är inte så viktigt ;)
 
Igår så tog jag och Zacco en sväng vid havet när LInus hade åkt till skolan. Kagabäcken
blev det och vi satt en bra stund och bara njöt där nere.
 
 
Undra hur fiskelyckan hade varit??
 
 
Vem njuter inte här ;)
 
 
Hmmm, undrar just vaför ett par strumbyxor har hamnat här?? Men det förstås man kan avända dem
till mycket, de är ju starka ;)
 
 
 
 
Nu blommar strannatriften ;) Ja rätta mig gärna om jag har fel.
 
 
Här landade vi på en härlig sten och bara lät tankarna löpa.
 
 
Det fick bli koppel för det fanns tre damer med små små hundar som gick där också och jag vet hur
glad Zacco blir när det kommer någon annan, vilket inte alltid är uppskattat...
 
 
Så var då vår goa stund över och vardagen kallade på oss.
 
 
Det gör även rabarberna nu, kallar på mig alltså. Får nog bli en paj här imorgon.
 
 
Blommar gör det fortfarande och på vår lunchsväng så var vi vid vattenfallet, jag älskar när det 
porlar sådär gött.
 
 
Sedan bar det iväg till simskolan och med en kvart till att äta och göra sig iordning efter den så stack 
jag iväg till Kungsbacka på kurs. Om ni frågar mig så var det tre icke så givande timmar, men nu får
jag iaf vara ledare för P07 :) Jag kände också att jag behövde vara lite utförligare om det där intyget
för att LInus ska få spela. Det klart han får spela fotboll, men ifall någon skulle opponera sig mot att
han kan skada andra med sin bonusfot, i synnerhet om han har Cheetan, bladen, för då är det ju
två muttrar på baksidan som sticker ut, så har jag ordnat med SvFF med det här intyget så inte
det blir några problem på vägen så att säga. Vi ska isf täcka in muttrarna med rörisolering så ingen
kan komma till skada. Så ligger det till ser ni ;) Jag vet tyvärr hur vissa vuxna beter sig så i förebyggande
syfte gjorde jag såhär.
 
Idag har jag tagit det riktigt lugnt, handlat, städat lite, bakat, tvättat och snart ska jag hämta hem Linus.
Kvällen tillbringas med goa grannar ;)
 
 
Vet inte vad det är för blomma, men vacker var den ;)
 
 
Viden är så ullig och go nu.
 
Till sist: Ta ut glädjen i förskott, det enda som kan hända är att du varit glad i onödan :D
 
Önskar er en härlig Valborg!!

Kramen

Kommentarer :

#1: Mona W

Tusen tack! 💕
Jag säger bara det! Vilken tur att Linus har fått just dig som mamma 💗💕.

skriven
#2: Eddie och barnen på Bristol Academy

Monas ord var precis min tanke...Vilken tur att Linus hamnade hos er! Kram Anna

skriven
#3: Pernilla

Som vanligt ligger jag efter i läsning. Förstår inte varför min tid inte räcker till allt?
/P

skriven

Kommentera inlägget här :