Funderingar

Tjopp så var torsdagen över. Dagen har gått i ett hyfsat tempo. Möte, tandläkare, en snabb
sväng till orttekn. Ja egentligen en helt ordinär dag :)
Så kom ett brev till Nikke från sjukhuset, han skulle ju bli kallad till röntgen efter sommaren.
Döm om min förvåning när han ska dit den 8 juli!!! Så, ja go vänner, sommaren är över snart.
Shit vad tiden går fort ;) Nja, så fort går den nog inte ändå, Nikke måste ha missförstått läkaren
när han menade att han skulle in. Så nu får vi se om han har knakat klart eller inte.
 
Det har ju också blivit en och annan promenad idag.
 
 
 
 
 
När gubben kommit hem så tog vi en sväng till mor och far för att titta på något som gubben ska 
hjälpa dem med. Under tiden så gick vi omkring och njöt i trädgården, ja gick och gick....
 
 
 
Vissa tog sig en paus på gräsmattan :)
 
 
 
 
 
 
 
 
För att sen ha orka att fortsätta springa runt :)
 
 
 
Som pärlor på tråd.
 
 
 
 
Spana vilket vackert träd!
 
 
Å så här vackert är det underifrån.
 
 
 
 
 
 
 
Linus testar om fiskarna vill komma till honom.
 
 
 
Himlen såg inte lovande ut, jag var övertygad om att regnet skulle flöda från himlen...
 
 
 
... men sen kom en lite ljusare dos av moln. Och nu, ja nu skiner solen, iaf en liten stund ;)
 
Sitter och klurar på lite till bröllopet på lördag. Svårt att få till något riktigt bra när det är bruden
man känner bäst. Men det löser sig säkert.
 
Ja imorgon är en helt orörd dag. Löfte har avgetts till Linus att vi ska ha lite gosetid med innehåll
som han väljer. Känner jag honom rätt så kommer vi att hamna vid plattan, han är helt besatt av
dessa leta runt spel. Och ja, jag säger då inte nej ;)
 
Fick en liten vink av min lillsys att HN, lokaltidningen anordnar en tävling om sommarbilden. Hon 
tyckte att jag borde skicka in någon av mina bilder. Jag vet bara inte vilken jag isf skulle skicka 
in. Får titta på detta ;)
 
Så till sist: Överallt finns det underverk, men vi är så vana vid dem att vi kallar dem vardag!
 
Kramen
 

Kommentarer :

#1: Jeanette

Dina föräldrar har allt en fantastisk trädgård där och du är lika fantastisk på att förmedla detta med dina foton!!

Visst är det skönt att ha en helt orörd dag framför sig, vetskapen är ju halva njutningen :)

Kram till er alla <3

Svar: Ja visst har de, och med sådana motiv så blir korten bra vem som än är bakom linsen ;) men tack!! Kramen <3
Bjaeren

skriven
#2: Fru Martinsson

Vilken underbar trädgård!!

skriven
#3: LyckligaPraliner

Jag har kikat på kortet - Hej men där är du ju! Så roligt att få se vem du är :) Men det gick inte förstora ;))

Kram Ann-Louise

skriven
#4: Mamma till 4 ungar♥

Vilka fina ord och underbara bilder!

skriven
#5: Pernilla

Visst är konstigt att vi måste påminnas om det vardagliga undret? Men så är det. Tack för din påminnelse.
/P

skriven
#6: Ama de casa

Ja jösses vad tiden flyger iväg... Sommaren hann ju knappt börja och nu tar den snart slut :-D

skriven
#7: Bosse Lidén

Det är klart att du ska skicka in bidrag till Hallands Nyheter. Vi skickade mejl dit igår. Hoppas de vill göra en intervju eller en bokrecension. Hoppas det blir fint väder till bröllopet. Ha det gött.

skriven

Kommentera inlägget här :