Bröllop

Idag är det dagen D för en av mina bästa vänner. Vi har fått äran att vara med när de säger 
JA och det ska bli kanonkul :) Med en liiten reservation... jag har fått en knasidé, och jag 
ska genomföra den. Jag har meddelat toastmastern att jag ska hålla tal.... undra hur jag 
tänkte när jag gjorde det... Det ska säkert gå bra, hoppas jag... men va sjutton, det kan
ju egentligen inte gå mer än åt skogen och då får jag väl utbringa en skååål iaf ;)
Talet kommer kanske här imorgon om inte det blev en total flopp ;)
Kameran är laddad och klar då jag blev tillfrågad om jag kunde tänka mig knäppa en och 
annan bild under dagen/kvällen, och det gör jag ju mer än gärna.
 
Nej nu får jag bjuda er på en liten rundtur från gårdagen .
 
 
 
Vi börjar förresten med torsdagskvällens himmel... tjatigt... ja jag vet ;) Scrolla på.. ;)
 
 
 
 
 
 
 
Upptäckte ett väldigt märkligt beteende hos Zacco när vi passerade hästarna på promenaden. När de
rör på sig så dunkar han ner i backen, som en fällkniv. Han gjorde det minst fem gånger när vi gick 
sträckan förbi hagen. Så gjorde inte Simba ;)
 
 
 
Linus testar jordgubbssugrör till mjölken, var väl inte någon hit precis ;)
 
 
 
 
Igårkväll så skulle mannen i huset fixa lite mumsig fika. Grädde, glass och maränger.... Han snackade
i telefon när han började... det skulle han inte gjort...
 
 
 
Ja, det är nästan lättare att tala om var där inte fanns grädde ;) Så det var bara att städa det nystädade
köket :D Det fick han göra själv för jag skrattade så jag låg ner i fåtöljen ;) Zacco hjälpte till med golvet.
 
 
 
Kvällspromenaden gick förbi hagen ikväll igen. Kliar du mig så kliar jag dig ;)
 
 
 
Zacco var lika knasig ikväll, fast han är väldigt nyfiken :)
 
 
 
Tjockisen bryr sig inte så mycket...
 
 
 
Himlen var makalöst vacker igår, trollsk.
 
 
 
Nu har jag svassat runt och dansat soldansen för detta vädret vill jag verkligen inte ha när bröllopet
börjar. Så kom igen, nu kör vi en allsång: Hon kommer med solsken till dig.....  ;)
 
Som avrundning så:
 
 
 

Kommentarer :

#1: bara anna

Bröllop, vad roligt! Modigt av dig att hålla tal, skulle jag aldrig våga. Blir säkert uppskattat!

Så härligt det ser ut att gå där förbi hästarna, ni har himla fina omgivningar där ni bor.

Kram

skriven
#2: Bosse Lidén

Vilket gräddparty. Nu vet jag att det i alla fall inte regnade vatten på det lyckliga bröllopsparet.

skriven

Kommentera inlägget här :