Det blev en dag på stranden... igen ;)

 
Började med en morgonpromenad såklart och såg denna härliga formation i molnen, det bådade
gott tyckte jag. Det blir nog en fin dag igen.
 
Och ja, det blev det. Jag pysslade och donade med lite saker till packningen. Linus har ju en och
annan pryl som ska med, ja det har väl vi också för åtta dagar, men hans saker är ju något viktigare.
Så jag fyllde småflaskor med hans tvättcreme och olja och fixade med burkar till salvorna, bara för
att inte behöva släpa med de där stooora flaskorna han får allting i.
 
Sedan packade jag strandgrejorna och stack iväg med mor för att hämta min storsys. Hon kom
med bussen till stan så hade hennes gubbe bilen hemma för att komma in senare, man får 
pussla till det ibland. Efter det stack vi ut till Getterön där även lillsys mötte upp. Vi hade några 
härliga timmar tillsammans innan stormen anlände ;)
 
Det vill säga resterande av våra familjer. Det var superkul att så många kunde komma. Vi fick 
tom träffa den nya tillskottet till klanen, Jack. Bea och Tobbes lille goding, bara en vecka gammal
så hängde han med ner för en pizza, sallad och badkväll. Några kort från badet bilr det aldrig på
denna bloggen, eller jo kanske någon gång, men då är det nog inte jag som håller i kameran ;)
Jag är en komplett badtok, så jag kan ju inte ha med mig kameran när jag är i.
 
 
Lånat kortet från lillsys :)
 
Vi hade en otroligt fin kväll. Lite folk, härligt vatten och en värmande sol.
 
 
 
Extra roligt att träffa Linda från Teddywoods Kennel med hennes familj och tre goa tikar.
Vi träffade även Freja, Zaccos halvsyster och hennes familj. Det är så mysigt på Getterön
att jag inte vill åka någon annanstans och bada. Vi stormtrivs där .
 
 
Svensk sommar när den är som bäst :)
 
 
 
 
 
Sommarkvällen fortsatte så vacker.
 
 
 
Den överträffade nästan sig själv i skönhet när solen sa adjö.
Något som däremot inte var så kul var att damerna föll, om än med fanan i topp mot Tyskland.
De kämpade väl och det var väl bara att konstatera att Tyskland var snäppet bättre.
 
Idag får det bli fix och don till packningen. Snart ska jag också åka till lillsys och knåda till 
nacken. Kan ju vara bra att kunna röra på huvudet när vi ska åka iväg ;)
 
Avslutningsvis: 
 
 
Ha en härlig dag!!!
Kramen
 
 
 

Kommentarer :

#1: Jeanette

Vilken härlig stranddag med både familj och släkt ni verkar ha haft!! Och denna tredje vik är något som jag och tjejerna måste testa någon gång, ser ju hur mysigt ut som helst!! :D

Kram till er alla <3

Svar: Den är hur härlig som helst ;) Kramar till er <3
Bjaeren

skriven
#2: Melody and M.E

I dag har vi haft dis och moln hela dagen, men nu kom solen till kvällens grillning! Men så fort man vänjer sig vid att det ska vara sol och varmt! Blev nästan lite småsur när det inte var strandväder i dag! Men än får inte sommaren ta slut, mera värme och sol vill vi ha! Underbart med svensk sommar!
kram
M.E

skriven
#3: Linda Hagelvik

Kul att träffa trevligt Eurasierfolk när man är iväg på semester :)
Han är ju för go din Zacco <3
Getterön är ju perfekt för både hundar, barn & oss vuxna ;)
Hoppas vi ses snart igen Pia
/ Linda m Eurasiertöserna

skriven

Kommentera inlägget här :