Kanske det...

Lördag, märkligt det här. Jag var helt säker på att det var söndag idag. Man blir helt veckovill
när det är helger mitt i veckan. Började dagen med att hämta hem Nikke så han fick fixat 
ett storleksbyte på en julklapp. Sedan bar det hem och då blev det lite brödbak, när de väl
har fått smak för hembakt så duger inget annat. Det blev en liten sockerkaka under jästiden
också ;)
Linus var såå leksugen idag, och då passade det ju kanon att Alvin ringde och också var
på lekhumör. Jag skjutsade upp honom till Tvååker och bestämde mig för att sticka ner 
till stranden en liten stund efteråt. Nikke ville också hänga med för att få lite frisk luft och 
lite egentid med sin mor ;) Zacoo var givetvis också med.
 
Det har varit grått och mörkt hela dagen men som det har blivit flera dagar det sista så sprack
det upp på eftermiddagen.
 
 
Det blåste rätt rejält, men vad gjorde väl det, det regnade ju iaf inte.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi gick omkring och bara njöt av den friska vinden och småpratade.
 
 
 
 
Zacco gillade att rusa omkring och sniffa efter kaniner.
 
 
Ja det var otroligt vackert när solen var på väg ned, men middagen behövde också göras så vi drog
oss hemåt så sakta.
 
Nu blir det lite film och soffhäng, rätt skönt att bara slappa efter helgen, på helgen ;)
Imorgon tror jag att tomtarna så smått ska tippetippa så smått tillbaka i sina lådor, kanske...
 
Till sist: When someone tells you "You can´t". Turn around and say "Watch me"!
 
Kramen
 
 

Kommentarer :

#1: Bosse Lidén

Härliga kustbilder. Du hade bättre väder än vi hade igår. Ska du redan kasta ut julen. Är det för att du ska plocka fram påskhararna? :) Hoppa filmen var bra. Håller med dig. Jag har också svårt för att veta var det är för veckodag just nu. Kram och Glad Påsk... förlåt. God avslutning på året menar jag såklart. Kram på dig Pia.

skriven
#2: Berit & Fanny

Hej! Tittar in på din sida ibland och njuter av dina kort. Du är verkligen duktig, både på natur- och hundkort. Zacco ovan är ju kanon och bilden på Zelda (Zeldatindra) är helt underbar. Jag ser fram emot fler...

skriven
#3: Eddie och barnen på Bristol Academy

Du har blett en hejjare på det där med fotografering...! :) Dom sista orden tar jag med mig, bra!
Må väl! Kram Anna

skriven
#4: Bara anna

Har Tomtarna fått hoppa tillbaka i sina lådor i dag? Här får de få som vi har, vara uppe till nyårsdagen i alla fall. Sedan blir jag väl som vanligt lika sugen på att köpa nya fönsterlampor, alltid samma visa varje år efter att adventsstakarna plockats ner...
Kram

skriven
#5: Jeanette

Fantastiska havsbilder, känner ju nästan havsdoften ju och om man fantiserar lite så kan det nästan vara sommar igen :)

Kram till er alla <3

skriven

Kommentera inlägget här :