Gott slut :)

 Ja så är det då 2013 års sista dag. En sådan där dag när man tänker tillbaka på året som
har gått och för min del så finns det ett ledord för 2013, och det är Össur!
Livet vände verkligen i februari när Linus fick sin nya protes och ja, sedan har det rullat
på i en väldig fart. Vi har träffat helt underbara människor som har anknytning till Össur
på ett eller annat sätt. Otroliga människor som inspirerat och motiverat mig, ja oss, att 
nå ännu en liten bit till. 
 
 
Ja, jag vill faktiskt skicka ett alldeles speciellt TACK till alla er som gjort detta möjligt, och till er som
visar Linus och oss att ingenting är omöjligt!!! Ingen nämnd och ingen glömd <3
 
Jag är också tacksam för att ha så mycket kärlek runt mig från nära och kära, man är lyckligt lottad
som har det stödet runt sig när det blåser emellanåt.
 
2013 kan jag bara sammafatta på ett sätt, Vi fick livsgnistan tillbaka, på riktigt!
 
Igår var vi en sväng på Gekås. Linus shoppade upp sina pengar han fick av Blomsterfonden här i
Tvååker. De delar ut en liten peng varje jul till barn med någon funktionsnedsättning och de valde
Linus även i år :) Det blev givetvis en låda lego. Vi hade en supermysig förmiddag och när jag kom
hem tog jag och Zacco som vanligt en liten sväng. Ljuset var märkligt ute för solen försökte 
trycka undan molnen.
 
 
 
Denna miljön får mig osökt att tänka på Ronja rövardotter ;)
 
 
Herrn poserar snällt <3
 
Så fick jag för mig att ändå börja plocka undan lite tomtar, här är ju en och annan ;) Och av bara 
farten så åkte allt undan igår. När jag damp ner i soffan klockan nio så var det en härlig känsla,
inga tomtar som firade in det nya året med mig i år heller. Bara vätten och gnomen i skåpet ;)
 
Idag så stack jag och Zacco ner till havet för att ladda lite energi. Linus ville inte följa med så 
han och gubben blev hemma. Jag kunde fyllt detta inlägget med bilder från vår lilla tur, men 
jag ska bespara er de flesta bilderna, några kommer här :)
 
 
Det är inne att pryda grindar här på västkusten.
 
 
 
 
 
 
Zacco blåser torrt rumpen ;)
 
 
 
 
 
 
 
Lite stenigt....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är så härligt att gå därnere och bara vara. Låta dånet från havet skölja över dig och bara njuta.
När vi var tillräckligt utblåsta så åkte vi hem och jag värmde mig med en kopp kaffe.
 
Ikväll ska vi gå till grannen och ha en härlig kväll, det är lyx att gå och sätta sig vid dukat bord ;)
 
 
Givetvis fick jag med mig en fin bukett krispiga tulpaner ;)
 
Nu önskar jag er ett riktigt Gott slut och en superkul kväll!! Och så laddar vi för ett fantastiskt
2014, jag har bestämt mig för att det kommer att bli ett kanonår :)
 
Till sist: Det är de små ljuspunkterna i livet som gör den stora skillnaden <3
 
Kramen
 
 

Kommentarer :

#1: Eddie och barnen på Bristol Academy

Gott nytt år till er! Och tack för all hjälp till Bristols barn! <3 Kram Anna

skriven
#2: Melody and M.E

Inget kan väl vara bättre än att få livsgnistan tillbaka!
Önskar Dig och de dina ett riktigt bra och innehållsrikt
2014 och med en massa livsgnista så klart!
Gott Nytt År!
Bamsekram M.E
Melody skickar en massa nyårspussar förstås, speciellt till Zacco och till underbara Linus!

skriven
#3: Ama de casa

Härligt med en sån vändning - ett jättebra år, alltså :-)

Kram och GOTT NYTT ÅR!
:-)

skriven
#4: Pernilla

Jag är så glad för er skull att ni fått den här möjligheten. Pepp och dunkar i ryggen, stöd och trygghet. Sen är ju ett stipendium som man kan köpa lego för också väldigt mycket värt.
Tack för alla härliga, vackra bilder. Jag kan känna doften från havet när jag ser på dem. Så härligt!
Och God fortsättning!
/P

skriven
#5: Anna Hagmansson

Gott Nytt År till er alla. Det har och är en glädje att ha fått träffa er😊 Linus har gett mig och mina kollegor på Össur mycket inspiration, motivation och härliga ögonblick. Tills vi ses, ha nu ett härligt 2014 . Kram, Anna

skriven
#6: Bara anna

Roligt att läsa att livgnistan kommit åter, då är allt möjligt när den lyser stark.
Jag tycker ni är fenomenala som reder ut allt så bra med Linus! Och han verkar ju vara en riktig kämpe.
Nu är jag med sugen på att plocka ner allt juligt, blir i helgen.
KRAM

skriven
#7: Jeanette

Lite sent ute så då får jag önska er en God fortsättning istället :).

Alla tomtar fortfarande kvar här men till helgen ska de allt förpassas till sina lådor igen :)

Kram till er alla <3

skriven
#8: Åse

Härligt att livsgnistan kommer tillbaka, önskar er det allra bästa under 2014. Kram Kram

skriven

Kommentera inlägget här :