Paus.

Jag fick ta en liten timeout igår. Magen informerade om sin existens, vilket är sååå typiskt mig
när något är klart och i hamn. Denna gången tror jag det var att det funkar kanon i skolan och 
att vi är färdiga med grönytorna. Då talar min mage om för mig att nu är det dax att ta det lugnt,
och vad kan man göra annat än att lyssna. Jag tog några korta promenader med den ena 
foten framför den andra i sakta mak, annars satt jag mest och filade på... ja ni vet vad ;) Stödord
till föreläsningen.
Idag känns det liiiite bättre, men då gäller det att inte bli överkaxig så jag tar det lilla lugna idag
också.
 
Så här härligt började jag och Zacco vår dag, efter att vi skjutsat Linus till bussen.
 
 
Södra Näs, denna underbara plats. Lugnt och skönt, inte en massa folk. När man kan gå en tur
i t-shirt och 3/4dels brallor kvart i nio i slutet av augusti ja då är man lyckligt lottad anser jag.
 
 
 
Det var mycket trafik på havet idag...
 
 
Färjan stävar mot Danmark.
 
 
 
 
Vägen till Rödskär ligger i dagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Zacco njuter av miljön ;)
 
 
 
 
 
 
 
Ja, detta är livskvalité för mig. Snacka om att boosta batterierna ;) Nu känner jag mig redo för att ta
tag i packningen. Och en sista repitition på föreläsningen ;)
Det får bli en liten paus här på bloggen tills på måndag, tror inte det blir några stunder över för att 
göra några inlägg här. Så Tjörn Triathlon, here we come!!!
 
 
Till sist: Fånga dagen, passa på att njuta av den härliga sensommaren!!!

Kramen

Kommentarer :

#1: camilla

Ja man ska lyssna på kroppen, varva ned ibland och reflektera. Du ser ju ut att bo på en plats som gjord för just detta:) kram

skriven
#2: Gith

Vill bara önska dig lycka till med föreläsningen. Du kommer klara det galant är jag helt övertygad om <3 Det finns nog inte många som passar så bra för det som du <3

Svar: Tack Gith!!!! Va glad jag blir när du skriver så :) Ja jag hoppas jag kan ge dem något :)Kramar <3
Bjaeren

skriven
#3: LyckligaPraliner

Hoppas magen lugnar ner sig och håller sig i ordning. Man blir ju väldigt påverkad av tjorv med magen...Har själv haft det i några dagar. Fy känns som jag blivit överkörd eller nåt.

Lycka till med föreläsningen! :)

Kram Ann-Louise

Svar: Ja, jag tycker redan att det vänder, men visst känns det som ett tåg har kört över mellangärdet. Hoppas du mår bättre också!!!! Tack!!Kramen
Bjaeren

skriven
#4: Åse

Hoppas att magen kryat på sig och lycka till, imorgon kommer jag minsann att presentera vinnaren i utedass tävlingen. spänningen är olidlig.

Kram Kram

Svar: Jo jag tycker nog att jag har fått vänt det, en ny dag imorgon ;) Ja jag är också nyfiken på den ;)Kramen
Bjaeren

skriven
#5: Bara anna

Blir alltid lite avis när jag ser dina bilder och läser om dina promenader vid havet. Så underbart!
Lycka till med föreläsningen, du kommer att känna dig så stolt efteråt.
Kram

Svar: Ja jag älskar havet!! Tack Anna, det tror jag också ;)Kramen
Bjaeren

skriven
#6: Melody and M.E

Lycka till med föreläsningen, du kommer klara det galant!
Och var rädd om dig, för ont i magen är inte bra att gå omkring med!
Kram M.E

skriven
#7: Solglitter

Ja ta det lite lugnt du vännen.....allt medan jag sitter här och njuuuter av dina underbart vackra bilder....TACK för dem!!

Ha det så gott
Kram Lollo

skriven

Kommentera inlägget här :