Min storasyster!!

Valborg för mig är ju kungens födelsedag, fast jag har aldrig firat för honom, tror jag ;) det är 
också att frysa häcken av sig när man i skolkören sjöng in våren på trappan till Medborgar-
huset. Det är på något sätt ett säkert tecken på att våren är här, det är toddy i stoooora glas,
det är majbrasa och fest. Men framför allt är det min storasysters födelsedag!!!
 
Och kan ni tänka, trots att vi systrar inte blir äldre, inte i sinnet iaf ;) så fyller hon idag 
50 år!!! Hur tusan gick det till, hur kan det hoppa tio år sådär bara.... eller... ;)
 
Ett stoort GRATTIS på din dag sys <3 Hoppas du blir riktigt ordentligt bortskämd av de dina!!!
De rövade ju bort dig, men tänk att jag kände på mig att ni skulle landa där ;-)
 
Ha en riktigt härlig dag!!! Skickar massor med Kramar till dig <3

Kommentarer :

#1: Anonym

Du e la för go kära syster yster <3

skriven
#2: Ama de casa

Stort GRATTIS till storasyrran, och ett litet grattis till kungen med :-)

skriven

Kommentera inlägget här :