Alldeles ensam, nästan

Idag har det inte varit nån riktigt bra dag. Jag kände redan inatt att det var något
på gång i kroppen, det kliade och rev i halsen och jag kände mig allmänt knepig.
Så när morgonen randades så hade jag dragit på mig en riktig dunderförkylning.
Kändes ju inte riktigt lämpligt... hinner inte med nåt sånt här just nu. 
För min del blev det inställt 15årskalas ikväll, men resten av familjen stack iväg.
Och då blev jag alldeles ensam hemma, nästan, jag har ju givetvis min goe 
fyrfoting hemma :)
 
Vi tog en liten promenad innan regnet. Tyvärr var här lite för många golfare ute för att herrn
skulle få springa lös ;)
Man nästan skäms och känner skuld för att erkänna detta, det är helt underbart att få vara 
alldeles ensam hemma en kväll. Det är något som händer en gång på tusen, kanske.
Just nu var det så skönt att bara få sitta/ligga här och bara vara. Bestämma själv vad jag 
vill titta på osv... så jag ska fortsätta njuta en stund till men snart kallar sängen, jag är
helt slut.
Linus har fortsatt träna med sin nya bonusfot idag, det går jättebra, man behöver givetvis
påminna honom lite då och då om hur han sätter ner foten. Imorgon blir det träning ute, 
därför får jag försöka kurera mig tills dess :)
 
Ha en fortsatt skön lördagskväll!!!!

Kommentarer :

#1: Susanne

Zacco är såå fin!!!
Krya på dig <3

Kramar!

Svar: Ja visst är han, kan inte bli annat med en sådan fin mamma <3
Bjaeren

skriven

Kommentera inlägget här :