Alltså.. inte än!

Nej precis, vill faktiskt inte ha nån snö ännu. Känns som om det kan vänta tills
december iaf. När jag lämnat Linus på dagis så stack jag och Zacco in till Ida,
och körde till Kusthotellet. Där tog vi en frisk promenad runt Subbe fyr. 
 
 
Precis när jag knäppt detta kortet får jag se en kille komma upp ur vattnet..
 
Hur tänker man när man ger sig ut själv vid Kåsa och surfar när det är så strömt där.. vi såg honom
när vi åkte därifrån, denna gång på cykel. Iaf intalade vi oss det för att döva vårt samvete.
 
 
Det var inte riktigt det där spegelblanka havet som i tisdags.
 
 
Men då va det vackert väder, det ändrade sig drastiskt när vi tog en andra sväng med Zacco.
Då haglade och snöade det, fy sjutton säger jag bara.
 
När vi hade promenerat omkring så tog vi en fika på Espresso house, och sedan blev det 
ärenderace. Jag avslutade med att köpa en ny skruvdragare till min gubbe, han blev väldigt
glad när han kom hem :)
 
Nu blir det en skön soffsittarkväll. Imorgon så kommer Ingemar hit, då ska gubben och 
han sätta upp resten av plåten på maskinhallen. Själv ska jag försöka vårda kroppen
genom att ta det lugnt.
 
Ha en goer helg!!!

Kommentera inlägget här :