Än slank den hit och än slank den dit... ;)

Lite så känns det som just nu. Lite hit och lite dit, lite upp och lite ner. Det är
nog det som kallas livet... eller?? Ja idag har vi försökt komma ikapp lite här
hemma med adventsstöket. Stök och stök, jag vet inte. Vi städar och fixar 
gardiner, sen tar vi det allt eftersom.
Det märks verkligen att Linus börjar bli bättre, idag har det inträtt en rastlöshet
som blandas med en stor dos trötthet. Ja ni vet när man vill såå mycket men
känner att man inte orkar. Frustration kan man också säga ;) Och det är väl
skönt det, meen det blir en hel del kontroverser här hemma. Hoppas att han
är betydligt piggare imorgon så kanske han orkar tjimma ut den där rastlösheten.
Jag ska nog allt hjälpa honom :)
Så vi lunkar på i makligt tempo, lite högre emellanåt, men annars i vår takt.
Imorgon blir en lugn dag, bara jag och Linus här hemma och Zacco såklart.
På kvällen ska jag vara chaufför, både åt mor och far och svärföräldrarna och 
för Nikke och Gurra. När jag inte sitter i bilen ska jag fixa 24 paket inslagna 
och klara till lördag morgon. Jag älskar faktiskt det pysslet :D
 
Men till dess, ha en goer afton alla!!!!!

Kommentera inlägget här :