Mysförmiddag!!

Vilken natt!! ja tro nu inte att det har varit något sånt :) nej Linus och jag har
nog sovit ca 3 timmar. Han vände från icke snorig till supersnorig över natten.
Jaha ja, då blir det nog inget besök hos Kitunes tänkte jag inatt. Själv hade jag
grymt ont i magen, men det var väntat av mig. Magkatarren slår alltid till när
allt börjar ordna upp sig, men Linus elände var ju inte väntat.
Så tidig morgon idag kollade jag tempen på lille herrn men han hade ingen feber
utan var "bara" snorig. Min mage kändes lite bättre så jag hoppades att det
snabbt skulle vara över. Jag lät Susanne välja om hon ville ha dit min lille
snorunge och enligt henne så var de också snoriga så det hade ingen betydelse.
Japp så fick det bli. Vi gjorde oss iordning och stack till Väröbacka. Och nu tyckte
tydligen Angie att Zacco var en stor gosse som gick att leka och leka och leka med.
De var helt underbara att se idag <3
Mor och son <3
Ja å sen forsatte de :)
Det busades rejält kan man säga.
Å alla tyckte det var mycket intressant när Mikael kom hem.
Jag hade tydligen väldigt gott godis idag (inte Olivers) så jag var faktiskt
väldigt poppis :)
Simon och Linus lekte så bra, det enda som var lite tråkigt var att Simon ramlade
precis när vi skulle åka hem och Linus blev väldigt orolig. Hoppas att det gick
bra med honom.
Tack för en kanonförmiddag Susanne och Simon!!!
När vi rullade hemåt så kände jag plötsligt hur jag började frysa, som blixt
från klar himmel. Så när vi kom hem så tog Linus en macka, jag var inte
hungrig, och sedan gick vi upp i sängen och la oss och tittade på film.
Jag sov till och från och Linus blundade också till nån gång, men när vi skulle gå
upp så frossade jag som tusan. Konstaterade att jag hade feber, men jag tror
likt förbaskat att det är en sväng av magkatarr. Jag blev ju så avslappnade igår
och då drar det ofta igång på mig. Men vi får se.
Linus ville ner till farmor och farfar som hade kommit ner från Göteborg, och gulliga
som de är så hämtade de honom och jag gick och la mig. Jag sov 2,5 timme till!!!
Väcktes av Zacco som var nödig, men han hade sovit gott innan han också.
Ikväll hade Linus feber så ja nu får vi se vart allt tar vägen. Hoppas bara inte vi
smittade Susanne och Simon idag!!!
En rejäl Hasse-pause får intas ikväll för att mörda lite bakterier.
Sköt om er och må väl!!!

Kommentera inlägget här :