Mest bilder

Än så är det vinter.... jo, det är nog så hur mycket vår jag än vill ha så är det lite lite för tidigt ännu.
T.o.m med en dåres envishet får jag ge mig. Solen har strålat men vi har fått njuta av den från
insidan av fönstren. 
 
 
Såhär glad var krigaren en stund på dagen, tyvärr så kom huvudvärken och febern tillbaka här 
på seneftermiddagen. Får ta och kolla upp om vi ska åka in till läkaren imorgon. Nu är det bra
känns det som, så hög feber i såpass många dagar i kombo med en grym hosta känns lite 
sådär ska jag säga.
 
 
Jag och Zacco har tagit en del svängar och fått både hälsa solen och säga adjö och välkommen åter.
 
 
 
Snyggingen poserar på greenen <3
 
 
Igår stack jag iväg och handlade lite för att får krigaren att äta. Kunde inte låta bli att åka ned till
havet en liten sväng.
 
 
Ja att det är i mitten av februari kan ingen tro, mer än hur vinden känns.
 
 
När jag fått min dos så blev det affären och hem. Det tar emot kan jag säga att sitta inne en sådan
helg. Men när tempen ligger mellan 39 och 40, ja då ska man inte ut enligt min religion.
 
 
 
Zacco har suttit ute på altanen och solat sig, snacka om att njuta.
 
 
 
 
 
En bumling hann inte gömma sig innan vi gick förbi, men han såg snäll ut tyckte jag.
 
 
Idag var det en betydligt kyligare morgon. Jack Frost hade spritt ut sitt pynt i naturen och vinden var 
rätt bitig.
 
 
 
 
När jag såg den ensamma kråkan sitta i trädet så tänkte jag på en gammal klasskompis som gick 
bort i helgen. Han har tampats med sina demoner i alldeles för många år. Han citerade ofta Wiehes
Flickan och kråkan. Och de senaste gångerna vi chattade var det tungt och han mådde väldigt 
dåligt. Varför och hur får vi aldrig veta, men att han fått frid nu, är nog för mig. Kommer att sakna
hans pling i chatten när han undrar om jag vill prata en stund. 
 
 
 
 
Kråkan följde med oss på rundan. 
 
 
På förmiddagen när krigaren var feberfri så gick vi ut en liten liten stund på altanen. 
 
 
Vi blåste lite såpbubblor. Svårt att få en krigare att ta det lugnt, då passar det med såpbubblor.
 
 
 
Men det blev tungt när huvudet började bulta mot kvällen och febern var tillbaka. Det får bli vårdcentralen
imorgon och kolla upp hur läget ligger.
 
 
Fantastiskt vacker solnedgång ikväll.
 
 
 
Orden fattas mig idag. Mycket tankar som får skrivas i min dagbok istället. 
 
Önskar er en fortsatt fin kväll!
 
Till sist: No one is you, and that is your power!!
 
Kramen

Kommentarer :

#1: Floweroffame

Vilken underbar bild när han håller sin hand bakom såpbubblan. Hoppas febern vänder snart. Ha en fortsatt fin alla hjärtans dag. Kram Pernilla

skriven
#2: Hannis

Låter som en ilsken förkylning för Krigaren.
Hoppas att det släpper nu.

Sorgligt med din vän.
Det är fint på något sätt att tänka på den där friden.
Att den har tagit över nu.
Även om vi vill att människor ska få leva livet fullt ut så är just friden lite av en tröst.
En vacker bild tillsammans med tankar om honom.

Stor kram till dig!

skriven
#3: Susanne

En väldigt söt Bumling och en otroligt vacker Zacco <3
Härliga kort Pia, hoppas Linus blir frisk snart!

Kramar
Susanne

skriven
#4: Ama de casa

Vilka härliga bilder! Speciellt såpbubblorna :-)

Jag tycker stenen såg glad ut :-)

Hoppas han blir frisk å det snaraste!
Kram

skriven
#5: Anonym

Fantastiska bilder! Ha en skön dag så ska du få en varm kram när vi ses!💙

Svar: Tack vem du nu än är <3
Bjaeren

skriven
#6: Pernilla

Här har också varit sjukstuga. Jag tampas med feber och magsjuka som aldrig vill ta slut.
Hoppas det är influensa för din krigare också så att det inte är något annat allvarlig. Nu kan ju influensa vara allvarligt nog, men du förstår säkert hur jag menar. Krya?
/P

skriven
#7: Melody and M.E

Hoppas att krigaren mår bättre! Är tydligen ett envist förkylningsvirus som går och flera som jag träffat, har fått lunginflammation efteråt! Vilka fantastiska foton du bjuder på!
Njuter till fullo av dem!
Kram M.E

skriven
#8: Bosse Lidén

Underbara foton. Tråkigt med feber och din chattkompis.
Vilken glad stenbumling. Såpbubblorfotona är läckra.
Hoppas krigaren är bättre nu. Har han sportlov nu tro.
Kram Bosse

skriven

Kommentera inlägget här :