Min stora dag

Sitter och klurar ihop ett stycke om vår tripp till Legoland som "Min stora dag" ordnade. 
Det är svårt att få ihop en kortare text men som ändå har det mesta med sig :) jaja det 
blir nog bra när det blir färdigt. 
Sen får det bli en sväng med snabeldraken, lockar kanske inte, men det är stort behov
här av en sån tur.
Linus är på dagis idag, det är de dagarna man trycker in så mycket som möjligt. Jag 
har hunnit med stan och en sväng till återvinningen och roat mig på Hajen... :)
Jag måste bara tipsa er om ett par sidor återigen... det har kommit några riktigt söta
lakritstroll hos Kitunes, halvsyskon till vår stilige herre. Man blir såå sugen på att ha 
en vovve till, men det får vänta, här är lite för mycket på tapeten just nu.
Och så vill jag slå ett slag för tjejerna som kämpar så för barnen på Bristol Academy
i Uganda. Jag vet att många tycker att här är många i Sverige som man vill hjälpa i 
första hand, men det är en så liten summa som gör såå stor skillnad där nere. Så 
bli fadder, eller bara bidragsgivare!!!!
 
Ja det är fortfarande lite glest med inläggen från mig, men det är en sån intensiv 
period nu igen. Linus har det tufft med sin stump och det gäller att ligga på sjukvården
för att han ska få hjälp så snabbt det bara går, det är då "bitchen" kommer fram :)
Vi får se vart det leder. 
Så på måndag kommer Bosse hit och ska göra om toaletternas väggar och golv...
ja inte är det roligt inte, men det är bara att le och röja ur dem, en i taget.
 
En bild på Zacco när han sitter och väntar och väntar på dessa golfare.... skönt 
när hösten är här och vi får golfbanan för oss själva :)
 
 
Imorgon blir det grillkväll med våra nya goa grannar :)
 
Ha en härlig helg!!!

Kommentarer :

#1: Anna

Tusen, tusen tack! Du anar inte vad det är skönt att höra det! Kram Anna

skriven
#2: Jeanette

Hoppsan.. är det ett vgw-bälte jag ser? Isåfall, va tycker du denna gång? ;)

Kram till er alla <3

skriven
#3: Pia

Ja visst är det ett sådant:) det är helt suveränt!!
Tack för titten igår.
Kram<3

skriven

Kommentera inlägget här :