Nystar vidare.

Först av allt vill jag och krigaren Tacka alla som skickat hälsningar!! Han blir glad och
tycker det är lite kul att människor han inte träffat tycker att han är en krigare och kämpe.
Det värmer verkligen <3
 
Redan tisdag, dagarna rullar på. Även om vi bara är hemma så går dagarna ändå fort
på något konstigt sätt. Sällan att jag skulle erkänna det men en väldigt bra investering är
Fifa 16, ja att höra honom sitta där och heja och sjunga när han spelar är underbart. Och
att spela just ett fotbollsspel anser jag är helt suveränt.
 
 
 
 
Givetvis är Zacco med honom. Zacco vill ha koll på sin skyddsling, även om det blir lite knas
emellanåt. Han lägger sig gärna på golvet mitt nedanför där krigaren är och ja, försök
kom förbi med rullstolen, går inte. Han vill sällan flytta sig heller, det är precis som om han
vill ha koll.
 
 
Igår satt vi och gjorde loomis-armband igen, det var rätt länge sedan, men kul att ha i gömmorna
och ta fram vid sådana här tillfällen. Vi var ute en sväng i söndags eftermiddag men igår struntade
vi i det. Krigaren nosade ut på altanen och tyckte det var råkallt.
 
 
Jag kunde bara hålla med honom. Det blev Scooby-Doo istället och mys i soffan. 
 
 
Har en bild som jag är extra kär i, alla mina tre guldgossar på en och samma bild <3 <3 <3 
Krigaren saknar sina brorsor mer än någonsin nu när han bara sitter här. Han tycker det gör
ont i kroppen av att inte få busa, och ja, det gör säkert det.
 
 
Jag och Zacco fick möjlighet att gå en långpromenad igår eftermiddag.
 
 
Så jag njuter av alla mättade färger här är ute nu.
 
 
 
Fick lite bilder från min äldste son igår, eller...
 
 
 
Det känns lite märkligt när ens barn åldras före en själv :D :D Ni är bara för snygga!!
 
 
 
Ja så var en ny härva gjord. Och vi ska se vad som händer denna dagen. Lite mer och lite
annat kommer nästa gång :)
Ha en fin tisdag!

Till sist: Hey little fighter, soon things will be brighter <3
 
Kramen

Kommentarer :

#1: Linda / CandyGirl

Haha.. ja han verkar ha kommit sig uppåt i ålder tidigt.

Inte har ni väl hallon nu?

Vad jobbigt för en aktiv liten en att vara stillsam. Min ungen skulle få nippran att inte få just busa... När kan han börja vara mer i farten?

skriven
#2: Floweroffame

Skönt att Krigaren har sitt spel. Det är bra med sysselsättning när man måste vara stilla. Ha en fin dag Kram Pernilla

skriven
#3: Kenneth

härliga bilder som vanligt.

skriven
#4: Hannis

Igen, Krigaren och Zacco...klart han vill skydda honom!
Med hela sitt hjärta.
Så syskonkärleken, blev alldeles varm i hjärtat.
Den är ovärderlig.

Kram Hannis

Ps. Idag träffade jag en zacco-sort igen. En valp!
Pälsbollen blev kär och jag också. Jag tror jag måste börja överväga att kanske skaffa en lurvig sak till.

skriven
#5: Bosse Lidén

Nu ska jag läsa ikapp. Börjar framifrån denna gång. Märkligt att ha barn som är äldre än sig själv. Förstår att du är kär i den bilden. Borde sitta som en fototavla hos er. Kramen Bosse

skriven
#6: Susanne

Ja jisses vad han har åldrats..... :D

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :