Krigarens rum.

Krigaren frågade mig igår om jag lagt ut bilderna på hans rum här på bloggen. Jag fick ju inte 
lägga ut dem förrän han hade haft kalas, och sedan har jag helt glömt bort det. Men det är en 
medveten ung herre så jodå, jag lovade att fixa det idag. Här får ni se hur fondväggen blev, vad
jag märkte var att jag inte tagit något kort sedan vi ställt in möblerna :D Och ja vad ska jag säga,
rummet är inte till sin fördel idag och mamman tänker inte plocka där heller :)
 
 
Ja, vad tycker ni? Krigaren själv är nöjd och stolt som en tupp! Jag gillar den också, den är glad men
ändå inte för mycket, eller hur jag nu ska uttrycka det. Nu finns det ett skrivbord framför men oj vilket
ansiktslyft det blev för rummet.
 
Idag verkar det ha gått bra i skolan också, så härligt! Jag ska snart hämta honom och sedan ska vi
till Göteborg imorgon så får vi se vad de säger. Det brukar vara en helt slut krigare när vi åker därifrån
så även om jag skulle vilja till IKEA så får det bli en annan gång, finns ingen anledning att köra 
batteriet i botten på honom.
 
Jag och Zacco njöt för fulla muggar av vår morgonpromenad.
 
 
 
 
Det blänkte till i bäcken och jag undrade vad det var, tills jag såg att det var herr And som hade putsat
fjäderdräkten lite extra idag.
 
 
Vinden var lite bitig, men vad gör väl det när man vänder näsan mot solen!!!
 
 
Ser ni, låååångt däruppe i det fina blåa. Jodå flygvapnet tycker också att det är vår och kommer som
tokar här över oss. Det dånar som bara den, men det är ett vårtecken så gott som något!
 
 
Zacco uppskattar det inte helt. Snälla matte, säg till dem att de slutar flyga här över när jag är ute och
lapar sol.
 
 
Ja, pluggbrickan är dukad bara att köra igång. Detta är en perfekt sådan, ett stort glas vatten också
men det kom inte med i mobilens bild, kan det vara fotografen som inte hade koll :D Nej, det var 
nog något annat. Jag fortsätter med mitt Linkedin och upptill det så maler jag in nästa program i 
Officeserien. Nu har turen kommit till Powerpoint.
Ja just det, jag ska förtydliga mig lite från inlägget igår. Verksamt.se är en sajt där Bolagsverket och 
Skatteverket har slagit sina påsar ihop när man vill starta eget. Min firma heter MiNiLi och jag får 
se lite vad innehållet blir i den, föreläsningar, kanske en bok blir det nog, sedan får framtiden 
utvisa vad som händer.
 
 
Ikväll ska jag iväg på ungdomsledarmöte i fotbollen, jag hänger på så länge krigaren vill spela.
 
Hoppas ni har en underbar tisdag!
 
Till sist: Nothing worth having comes easy.
 
Kramen
 
 
 

Kommentarer :

#1: Birgitta

Lovar att läsa din bok!
Tapeten är verkligen snygg!

skriven
#2: Spanaren

Fin fondvägg och fin Zacco ;.)
Föreläsningar och kanske en bok ... en bok som ska handla om vad då? Spännande saker händer/ kram

skriven
#3: Ulla Laiho

Power Point är ett trevligt program. Man kan göra väldigt snygga presentationer till sina föreläsningar. Genomgående enhetlig design och en företagslogga förstärker intrycket av företaget. Arbetar man i övriga officeprogram kan man länka in diagram, tabeller och vad man vill. Du har väl registrerat ditt namn och firma!

Lycka till med firman och jag ser fram emot din bok.

skriven
#4: Floweroffame

Så snyggt det blev i krigarens rum. Gillar fondväggen. Ha en fin kväll Kram Pernilla

skriven
#5: Malin E

så inspirerande att läsa Pia. Blir alldeles varm i hela hjärtat över Linus och din starka familj. Kram på er

skriven
#6: Ama de casa

Oj vad läckert det blev i rummet - coolt! :-)

skriven
#7: Pernilla

Verksam......aha, men det visste jag ju, igentligen.
Spännande med ditt företag. Jag har ju redan ett men vet ändå inte vad jag ska bli när jag blir stor. Men måste utveckla och förnya och något mer måste jag hitta på. Min kropp kommer inte orka bli gammal vid trimbordet. Jag säljer ju en del hundprodukter och funderat på att utveckla det. Typ nätet...... men där är man inte direkt ensam om hundgeejer. Nja, nej, vet faktiskt inte. Men önskar dej lycka till med ditt.
/P

skriven
#8: Linda / CandyGirl

Coolt det blev... förstår om han gillar det.

skriven
#9: Spanaren

Kom och läs vår gemensamma dikt/kram

skriven
#10: Bosse Lidén

Hoppas det gått bra i Göteborg. Det såg ut som ett häftigt pojkrum. Lycka till med ditt företag. Kramen

skriven
#11: Åse

Wao så läcker väggen blev, hoppas det blev en bra dag i Göteborg. Kram Åse

skriven

Kommentera inlägget här :