Veckan som gått.

Hur kan bara tiden gå så fort utan att det är någon riktig sommar? Jag tycker att man 
tittar ut på morgonen varje dag och konstaterar att, Nähä, solen vill inte göra oss den 
äran idag heller, men vindarna vill gärna finnas där, och regnet. Det har varit mer än
dåligt med sena ljumma kvällar på altanen eller strandmys. Men på något konstigt sätt
så går tiden så fort ändå.
 
Orden just hit till bloggen är inte med mig ännu, desto fler blir det i min dagbok. Ibland 
känns det mer rätt, eller ja rätt, men bäst. Allt delar man ju inte med sig av.
 
Vad jag däremot gärna delar med mig av är vad vi hittar på här och ja, veckan som 
gått har varit blandad kan man lugnt säga :)
 
Jag och krigaren åkte ned till Läjet och mumsade glass i onsdags, och efteråt tog vi oss
ett dopp i böljan den blå. Han hade tjatat om att vi måste bada när vi åkte ned men när 
vi väl stod där och klädde om så tyckte han att det blåste kallt :D Men som den krigare
han är så vek han inte ned sig för det, nej vi hystade oss i vattnet och det var riktigt
skönt, trodde faktiskt att det skulle varit kallare.
 
 
I torsdags stack vi upp till storsys och myste med kattungarna. De är ju helt underbara. Den röde
ligger krigaren rätt varmt om hjärtat...... ja vi får väl se ;) Jag kan tänka mig båda två på bilden
längst ned till höger ;)
 
 
Krigaren var överlycklig över att hans kusins barn var där, de busade runt och hade superkul.
Vi grillade i deras fina grillstuga nere vid Ätran. Där är helt underbart att vara.
 
 
Hennes gubbe byggde staket, på det gamla viset med granslanor och allt, kanonfint!
 
 
En och annan sväng har det ju såklart blivit med Zacco, i ur och skur.
 
 
 
Fredagen gick i solens tecken, och det var ju tur för oss då vi skulle gå på sommarens konsert,
Zelmerlöv och Ledin.
 
 
Ursäkta kvaliten på bilderna, det är inte helt lätt i folkhavet :) Det blev en kanonkväll där dessa 
herrar bjöd på suverän underhållning, och solen var med oss just den kvällen!
 
Flocken var samlad här i lördags, det blev grill och filmmys.
 
 
 Så taggig tisteln är, men vilken vacker blomma, jag fokuserar hellre på den.
 
 
 Krigaren, min hjälte <3 
 
 
 Dessa vackra hittade jag i gräset, har inte en aning vad det är för sorts blomma, men fina var de.
 
 
 
 
 
 
Skickar en naturlig bukett till er alla som tittar in här <3 Jag blir alltid lika glad av att läsa era 
avtryck. 
Vi tar en lugn vecka här och tar dagen som den kommer!
 
Till sist: There are only two days in the year that nothing can be done. One is called yesterday
and the other is called tomorrow, so today is the right day to love, believe, do and mostly live.
 
Kramen

Kommentarer :

#1: Pernilla

Tiden går onekligen fort. Jag hinner ingenting, käns det som. Jobbar och jobbar, känner mig aningen sliten nu och räknar ner. Snart ska jag ha två lediga veckor.
Så kul med kattunge! Lycklige Linus, för även om du inte bestämt så anar jag att den flyttat in......!
Hos mej går inte att kommentera idag. Vet inte vad felet är och har lagt ner projektet med att hitta det.
/P

skriven
#2: Floweroffame

Trots vädret ser ni ut att ha haft det härligt. Häftigt med Måns och Ledin. Blir allt lite avis på er. Fin bild på krigaren. Ha en fin kväll Kram Pernilla

skriven
#3: Melody and M.E

Nog rinner dagarna iväg och batterierna är dåligt laddade efter denna sommar som aldrig tar fart.
Förstår så väl att de där kattungarna lockar… de är helt ljuvliga!
Önskar Er en fin fortsättning på veckan, trots lågtrycken!
Kram M.E

skriven
#4: Linda / CandyGirl

Samma skitväder hos er alltså... jaja... vi är ju lediga i alla fall.

Underbara kattungar.. jag blev kär i den svartvita.

skriven
#5: Anonym

Hoppas vi ses i ronneby nästa sommar. Kram marie o caspian m familj

skriven
#6: LyckligaPraliner

Hej hej! Hälsat på lite här ♥

skriven

Kommentera inlägget här :