Och action!

Fredag igen och så även fotoutmaning igen. Malin som har Fröken foto kör ett tema varje fredag
och denna vecka är det action. Ja vad är mer action än Zacco. Se och.... ja tyck till :D
 
 
Är det busdags nu matte? Vem kan motstå dessa ögon <3
 
 
Nikke kom hem och blev genast indragen i buset, då kunde ju jag fokusera på kameran.
 
 
Här kommer jag matte!!!

 
Jaså, inte så nära, okej då gör vi om det.
 
 
 
Man kan inte vara till sin fördel på alla bilder.
 
 
Fort ska det gå.
 
 
 Blir det bra såhär matte?
 
 
Mera bus? 
 
Hur livet trillar på här kommer i nästa inlägg. Vill ni se fler bidrag med action så klicka här!
 
Kramen
 
Taggar: Eurasier, Kitunes;

Kommentarer :

#1: Anette

Härliga bus kort. Har en här som tycker matte är pisstråkig ;)

Svar: Jo, det har pälsbollen tyckt att jag varit hela veckan ;) Sköt om dig <3 Kramen
Bjaeren

skriven
#2: majamyra | It´s all about the details

Haha vilke lekfulla bilder! Sista bilden, vilken lejonman runt halsen, nästan som vår Tusse :)
Trevlig fredag!

skriven
#3: Min Lilla Kokvrå

Härliga bilder :) Vad är det för ras?

Svar: Tack! Zacco är en Eurasier :)
Bjaeren

skriven
#4: Anonym

100% action! Härliga bilder, fulla av liv och glädje!

Kram kram Malin

skriven
#5: Fröken Foto

Hmm... glömde visst skriva att det var jag som skrev innan 😄 kram Malin

skriven
#6: Floweroffame

Superhärliga bilder. Så duktig du är på att fota. Zacco ser så lycklig ut. Ha en fin dag Kram Pernilla

skriven
#7: PysselQvinnans blogg

Här var det många action bilder på din söta hund. När hunden springer och bakbenen är i luften ser rolig ut.
PysselQvinnan.se

skriven

Kommentera inlägget här :