Tjörn Triathlon

Så har vi varit iväg på en av årets höjdpunkter, Tjörn Triathlon. I år blev det så att 
vi bara åkte fram och tillbaka på lördagen. Tur var väl det för krigaren kraxade och
var allmänt tät i lördags morse, så det kändes som rätt beslut. För min egen del skulle
jag definitivt ha kunnat stanna där hela helgen, jag bara älskar det stället och människorna 
där.
 
 
Össur hade med två lag i år som tävlade. De är så grymma och sanna förebilder!!! Att krigaren 
har fömånen, ja givetvis vi också, att få vara med dessa positiva och goa människorna är värt
allt guld i världen. När sedan alla hejar på honom under tävlingen är ju bara något som gör 
mig ännu gladare, men krigaren konfunderad. Känner jag honom/henne ;) är frågor han ofta
ställer när de kommer fram och tycker att han har gjort ett bra lopp :) Men det är just det som
är känslan på Tjörn, alla är så goa mot varandra. Jag skulle lätt kunna flytta dit, men när jag
sa det till krigaren så så han, mjaaa, meeen kan du göra din vanliga mat här då :D Haha ja
det är lite olika vad vi prioriterar i livet.
 
 
Mycket bilder från hur många vinklar som helst, filming, ja det är mycket uppståndelse runt
den lille herrn. Bara en sån sak som att vi har numret till Johan på fyrhjulingen för att kunna 
ringa honom om krigaren vill ha skjuts ;) Pappa Mu och Cowgirl Gun, med hela bondgården
är också det som gör Tjörn lite extra. Och så Lotta, underbara Lotta som krigaren gillar sååå
mycket.
 
 
Som ni ser så var vädret på vår sida, solen sken och vinden svepte runt oss på denna härliga ö.
Krigarens stora sysselsättning var att stå och fiva de som sprang, här ovan är det Victor som 
sprang med sin far Håkan som glatt fivar. Någon som krigaren tyckte var spännande att titta på
var Musse, nu fick jag ingen bild på honom då det gick så himla snabbt när han sprang :D
 
 
En bild på sanna hjältar som tävlade i de två lagen, ja inklusive krigaren som tävlade i Kids Race.
 
 
Så även en bild på alla som "hängde" i Össur lägret, ni är alla fantastiska <3
 
 
Kan det bli annat än bra i dessa omgivningar? Nej tror inte det. De där tråkiga molnen såg vi 
ute till havs när vi rullade hemåt.
Det är där, på Tjörn som jag ska skriva, det bestämde jag mig för nu i helgen, sticka iväg 
en långhelg själv och bara vara mitt eget sällskap.
 
Vill ni se fler bilder så kolla in på Tjörn triathlon 11.3 på feb eller deras hemsida Tjörn Triathlon.
 
Tack ALLA för en härlig dag, ingen nämnd och ingen glömd <3 <3
 
Till sist: Life without limitations!!!
 
Kramen
 

Kommentarer :

#1: Anette

Underbara bilder <3 Klart du skall åka dit o skriva :) Kramiz

skriven
#2: Pernilla

Så glad jag blir när jag läser. Glädjen sprudlar ur ur orden och energin är så värdefull.
Hoppas stumpen inte är allt för sliten nu och att den inte gör ont.
/P

skriven
#3: MonaW

Får ståpäls av dina bilder <3. Såklart att det är där, på denna fantastiska ö du ska vara när du skriver :)!
Kramar

skriven
#4: LyckligaPraliner

Himmel vilken upplevelse, känsla och energi!! Måste varit makalöst!! Alla de människorna och så er son tillsammans!

Kram ♥

skriven
#5: Camilla

Åh, härliga Tjörn....så kul att ni var där💕💕

skriven

Kommentera inlägget här :