Fototriss!

 Dags för fototriss, denna gången är temat Glädje! Underbart tema såhär i gråtiderna.
 
 
Denna bilden av min krigare cirkulerar lite överallt, och jag tycker att den uttrycker Glädje i sin ädlaste
form.
 
 
Att få kasta sig på glidmattan med storebror är också Glädje.
 
 
Men Glädjen över att ha knäckt koden för att kunna cykla är nog den som smäller högst!
 
Vill ni se fler bidrag på fototriss klicka här! Eller häng med själv på utmaningen :)
 
Ha en fortsatt fin lördagskväll! Missa inte tävlingen i förra inlägget!
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Marja

Underbara bilder på äkta livsglädje! :)

skriven
#2: Monica o Jacob

Härliga bilder den första blir favorit;-)

skriven
#3: Åke

Bevis av glädje på hög nivå´ Härligt :)

skriven
#4: Tony

Tuffa och glädjefyllda bilder!

skriven
#5: Ulla Laiho

Sann glädje i sin härligaste form - både framför och bakom kameran.

skriven
#6: Anna-Karin

Mycket glädje. Fina bilder som ger sommarlängtan i gråvädret!

skriven
#7: Gammelsmurfen

3 bilder som visar glädje. Ingen tvekan

skriven
#8: Oliver

Härligt, spralliga bilder på glada stunder!

skriven
#9: Laika

Vilka härliga bilder. Barns glädje är så genuin och härlig :D

skriven
#10: Aina E (Misswhatsit)

Sprudlande glädje och fina bilder i din triss! :)

skriven
#11: Anneli - A'la Foto

Ja det ser ut att vara väldigt mycket glädje i! :) Mittenbilden hade jag gärna deltagit i! ;)

skriven
#12: Spanaren

Dessa gläjdebilder slår allt denna gång!
Fryser, ryser och mina ögon tåras av glädje att se denna fina pojke vara så full av livskraft. Imponerande helt enkelt! I går så hade vi som tema "Det allra svåraste" i vår lördagsgrupp ... såg du det på min blogg? Att resa sig upp efter en tragedi det är stort STORT /kram

skriven
#13: Pernilla

Jag ler med hela ansiktet. Till och med öronen är med och drar bakåt.
/P

skriven
#14: Cecilia Artista

Härliga glädjefyllda bilder!

skriven
#15: Åse

Underbara glädje bilder. Kram Åse

skriven
#16: mammakero

Glädje på hög nivå i din triss!

skriven
#17: Gunvor

Håller med alla andra..stor glädje o lycka i dina bilder!

skriven
#18: Linda / CandyGirl

Svar: Haha.. ingen påskhäxa.. jag ska visa bild i morgon, tror jag.

skriven
#19: Marit Johansson

Fina sommarbilder som även glädjer mig denna grå novemberdag :)

skriven
#20: Barbro S

Härligt glada människor i din triss. Håller så med och minns lyckan när man lärt sig cykla :).

skriven
#21: Berit E i Kasperian

Vissa glädjebloggar gläder mer än andra. Din allra mest, tror jag! :) Underbara bilder och en fantastisk triss.
En sån härlig kille!!
Berit E

skriven
#22: Freja

Vilka härligt glada bilder, jag blir oxå glad!

skriven

Kommentera inlägget här :