Blommor blommor blommor....

Ja som jag sagt innan så är ju sommaren här och klorofyllen fullkomligt svämmar över.
Vi försöker ta tillvara på varje minut och njuta i fulla muggar.
Huvudet snurrar av tankar på olika vägval, jag försöker samla ihop mina tankar till
en mer samlad strategi. Ett steg i taget.
Idag har Linus varit lite piggare, febern har inte varit alls så hög. Så ja äntligen ser
det ut som om det vänder. Men nu kryper det i mig, att smita ut i små stunder på 
altanen och små korta svängar med Zacco är verkligen inte tillräckligt för vare sig
Linus eller mig. Imorgon hoppas jag vi kan gå ut en stund iaf, vi behöver solen.
 
Nu har jag samlat bilderna från veckan som gått vad det gäller blommor. Så 
nu åker vi :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Å se vilka vackra blommor jag fick av mina goa grabbar <3 Ja den där spretiga saken den 
behöver inte stå i vatten men trivs ändå bäst i det ;)
 
 
 
 
 
 
Simba gömmer sig.
 
 
Han följde med igår när jag och Nikke gick ut på golfbanan.
 
 
En helt underbar kväll hade vi.
 
 
Zacco njöt i fulla drag :)
 
 
 
 
 
Idag njöt han uppe på berget på soffan.
 
 
Det är en favoritplats helt klart.
 
 
 
 
 
 
En liten sväng med Mikael blev det ikväll, lika härlig den.
 
 
Rosen hos grannen blommar redan. Den doftar helt otroligt gott!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här lille gynnarn studsade omkring i träden och retades med Zacco ;)
 
Till sist: Att acceptera förändringar och se fram emot varje morgondag som en ny utmaning. 
Det är vad livet handlar om <3
 
Kramar 
 

Kommentarer :

#1: Melody and M.E

Vilken ljuvlig blomkavalkad! Här stormar det även idag och många blommor blåser sönder! Till och med flaggstången vajar betänkligt och Melody vände och ville gå in redan på innergården. Hoppas ni har lugnare väder och att Linus mår bättre idag!
kram M.E

skriven
#2: Ama de casa

Oj vilka vackra blommor!
:-)

Skönt att Linus är på bättringsvägen också, så ni får komma ut ordentligt :-)

skriven
#3: Tatjanis

Alltså jag kan inte sluta titta på dina bilder!!! WOW!!! Otroligt!!!

Så mycket energi och så mycket vacker!!

pst... bloggutmaning idag... ds

skriven
#4: Jeanette

Vilken fägring, helt underbart!!!

skriven
#5: bara anna

Åh att han varit så sjuk Linus, stackarn. Typiskt med att få sån skit när solen är framme och man bara vill vara ute. Skönt att det verkar vända nu i alla fall!
Så fin han är där Zacco på bänken på berget, underbar bild och härlig trädgård.
Kram

skriven
#6: Pernilla

Helt underbara bilder. Den där spretiga, den är svår att få att växa till sig.
/P

skriven

Kommentera inlägget här :