Jo visst finns jag här ;)

Bara lite trött och allmånt orkeslös. Hemma är jag också, vilket var himmelskt skönt. 
Ja det var en pärs det här. Tänk att det kan gå från 0 till 100 och utan att passera
gå. Det kom som skott från klar himmel det här, fattar fortfarande ingenting.
Kanske kan de där medicinläkarna jag ska in till här så småningom förklara vad det
är som hänt. 
Igår var en riktigt hyfsad dag här hemma, jag sov mycket och åt för första gången 
på en vecka lite middag, det var himmelskt. Magen gillade inte det, men den får allt
vänja sig ;) Jag var nästan helt feberfri hela dagen, rekord!
Eftersom jag är ordinerad att vila, vila och åter vila så ja, vad ska man göra. Orkar 
förresten inte göra så mycket heller. Det finns dock en baksida av myntet och det 
är resten av kroppen, den gillar inte att sitta still och ligga still för mycket, den behöver
rörelse, ständigt. Därför protesterar den mer än någonsin just nu, men det få vi ta
sen.
Igår byggde gubben och Linus en snögrotta. Jisses vad de jobbade.
 
 
 
Det var en stor sak med flera rum. Jag får gå ut en dag när jag orkar och titta in i den.
 
 
Mannen hade köpt tulpaner till mig när han hämtade mig på sjukhuset <3 
Annars försöker jag mest slå ihjäl dagarna med läsning och åter läsning. Tittar lite på TV också
vilket inte är vanligt för min del. Jills veranda hade mannen spelat in till mig när jag låg inne, ett
sådant härligt feelgoodprogram, det gillade jag verkligen. Även Mia på Grötö hade han spelat 
in så nu har jag tittat ikapp :)
Vill skicka ett varmt och stort TACK till er alla som hört av er på ena eller andra sättet, det värmer
verkligen <3<3<3
 
Till sist: Var rädda om varandra, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet!
 
Ha en härlig onsdag!!

Kramen
 

Kommentarer :

#1: Bosse Lidén

Tänkte på dig precis och ville se om det fanns något blogginlägg. Skönt att läsa att du var hemma och att du hade fått bort febern. Det var ingen rolig resa från 0 till 100. Jag förstår att det rycker i kroppen. Du vill gärna ut och inspektera "grabbarnas" gedigna bygge. Inget svartbygge precis. Snarare vitbygge. :) Lova nu att ta det lugnt några dagar. Kram Bosse

skriven
#2: Jeanette

Åh underbara nyheter att du mår bättre och är hemma vännen <3. Haha, ja det där med att ta det lugnt rimmar inte riktigt med den Pia jag känner men det är bara att gilla läget, snart är det med all säkerhet full fart på dig igen :)

Krya-på dig kramar från oss alla <3

skriven
#3: Elina

Skönt att du är hemma igen! Det är alltid ett bra tecken när man har befunnit sig på sjukan. Ta hand om dig! Kram

skriven
#4: Mia

Skönt att du är hemma igen! Vila nu!!!!! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :