Nu sticker vi.

Idag sticker vi till Tjörn. Det är något vi alla ser mer än framemot. Det är en sådan boost 
att komma dit och ge och få massor av positiv energi av alla underbara människor där,
Össurgänget, triathleter, tävlingsledning, sponsorer och alla goa glada människor som
kommer dit för att lysa upp tillvaron :)
Man kan bara förstå det om man har upplevt det, jag kunde aldrig i min vildaste fantasi
att jag skulle se framemot att åka på triathlontävling, men jäklar i min lilla låda. Det är
en helt suverän atmosfär där, nu har jag ju iofs "bara" varit på Tjörns Triathlon, men
är de andra tävlingar en fjärdedel så härliga så är det värt att åka dit.
 
Jag måste också tacka för alla fina kommentarer, meddelanden, sms osv som vi fick
efter förra inlägget. Jag känner att man måste sätta ner foten som vuxen och ja, det 
gjorde jag med besked.
Vad som gjorde mig varm ända in i hjärteroten var hur det funkade på gympan igår.
Ingen sa något elakt och en av grabbarna kom fram och bad om förlåtelse, mitt 
framför alla, det är styrka det!! Allt gott till honom! 
Det blir ju små ärr, det vet vi ju alla när vi får höra något om oss som sårar. Det gäller
bara att se till att de ärren läker ordentligt så de inte går upp igen.
 
Igår hade jag ett snabbesök här av Mia m familj. De ville ha lite inspiration till sin 
trädgård så vi trampade ner till mor och far och gick runt en stund ;) Tack godingar
för titten, nästa gång får det bli lite längre <3
 
 
 
Där finns mycket fint att titta på fortfarande :)
 
Här packas det för fullt nu och snart ska jag in till farbror doktorn, hans namn kan jag inte ens
uttala ;) Så får jag höra vad han har att säga om min lilla njure ;)
 
 
Förra årets målgång!!
 
Här kommer ingen uppdatering i helgen, men på instagram: bjaeren, så händer det nog 
mer ;)
 
Så nu önskar jag er en riktigt härlig helg för det ska vi ha!!!
 
Till sist: Att vara lycklig betyder inte att allt är perfekt. Det betyder att du valt att se bortom
bristerna!!
 
Kramen

Kommentarer :

#1: Mona W

Kramar till er alla.... igen ❤️❤️! Ha det så jätte jättebra.

skriven
#2: Pernilla

Jag blir också varm i hjärtat av att höra om den som bad om ursäkt. Så härligt och tänk så han/hen har lärt sig.

Ha nu en toppenhelg!!
/P

skriven
#3: Bosse Lidén

Hoppas det svåruttalade namnet sa bra saker om det viktiga organet. Önskar dig en fin helg. Kram Bosse

skriven
#4: Melody and M.E

Hoppas ni har en riktigt härlig och trivsam helg!
Och så hoppas jag förstås att doktorn sa bra saker!
Kram M.E

skriven

Kommentera inlägget här :