Lugnt och fint....

Igår när jag hämtade LInus så hade jag ju en idé om att vi skulle ta det lugnt och spana på 
en film....
Ja nu blev det ju inte riktigt så ;) Istället så kom det två grabbar hit och busade med Linus
resten av eftermiddagen. Å jag och Sanna fick till en liten fika mitt i också.
 
 
I väntan på bussen så såg jag dessa underbara löv.
 
 
Tror inte det blir så mycket med detta björnbäret.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var det tillfälle när de var mest stilla ;) Men vad gör väl det, det är underbart goa killar!
 
 
Min mor fick tag på min kamera och tog ett par bilder från deras trädgård.
 
 
 
Dessa ovan är signerade av mor ;)
 
 
Solen var magisk igårkväll. Sedan blev det idol och en skönt slapp kväll.
 
Imorse så drog gubben och Linus iväg på tractor pulling.... ja jag blev hemma och tog en tur 
till affären, men gjorde ett litet stopp på vägen :)
 
 
 
 
Det var lite frostnupet ute.
 
 
Färgerna är magiska.
 
 
 
 
Just precis, jag hamnade på Läjet :)
 
 
 
 
Någon mer än han som suttit där innan ser det ut som ;)
 
 
 
 
Några flög över Läjet om och om igen :)
 
 
 
 
Kan undra om de fick något :)
 
 
 
Jag och Nikke tog en sväng här hemma och fick städat över innan de andra kom hem. 
Sedan var Zacco sådär imponerad av oss ;) Han fick en härlig dusch och luktar så gott
nu. Vi har röjt lite ute, ja sånt där man behöver göra inför vintern. Plockat ihop på altanen
och sopat lite löv.... ;)
 
 
En rätt tät himmel ikväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är fortfarande mycket som blommar ute ;) Blommar det inte så är det ändå vackert :D
 
 
Zacco är nyfiken på golfarna. Vi tog en sväng om mor och far och plåtade lite och då såg han 
några han undrade lite över ;)
 
 
En lugn kväll väntar, är forfarande rätt trött så jag tar det lugnt.
 
Till sist: Varje händelse har en anledning, alla motgångar lär oss något. Ångra aldrig ditt förflutna.
Acceptera det som den lärare den är.
 
Kramen
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: LyckligaPraliner

Tänk om man hade hälften av deras energi iaf... :)

Alltid visar du så fina bilder!

Du kommer väl ihåg att vila och inte bara köra full gas hela tiden?!

Kram Ann-Louise

skriven
#2: Fru Martinsson

Hmm tänkvärt! Vi ska absolut lära oss av det förflutna
En klok man sa en gång... Framrutan är större än bakrutan..
Så lär av det förflutna, acceptera det och blicka framåt!

Vackra bilder, härlig blandning av höst och även aktiva killar i tshirt!

skriven
#3: Melody and M.E

Som vanligt underbara foton hos dig som ger så mycket känsla och stämning! Killarna är ju bara för söta!
Och dina ordspråk är som alltid tänkvärda!
Kram M.E

skriven
#4: Bosse Lidén

Visst är det mycket som är vackert och blommar fortfarande. Vi har sluppit frosten och har grönt på träden. Du fångade verkligen många fina saker. Det är klart att det ska vara mycket myror i byxorna på tre grabbar i den åldern.
Fel. Helt fel person åkte ut ur Idol. Där blev jag paff. Gillade hennes lite hesa röst och hon var klart sötast. Många var sämre i sitt framträdande. I fortsättningen vill jag ha makten och bestämma. :) Kramen

Svar: Ja det är det, en hel stack i varje grabb ;)Vi blev också helt paffa att hon åkte ut, jag gillade henne verkligen!
Kram
Bjaeren

skriven
#5: Jeanette

Härliga bilder Pia, hade man inte vetat bättre så skulle man kunna tro att de vid havet är tagna mitt i sommaren. Tänk vilken underbar höst vi har :)

Kram till er alla <3

Svar: Ja, ibland undrar man hur länge vi kan få ha den kvar! Tack!Kramen
Bjaeren

skriven

Kommentera inlägget här :