Hoppas hoppas...

Ja jag hoppas hoppas verkligen att vi får till det denna veckan. Haha, ja dra nu inte förhastade 
slutsatser här ;) Så illa är det inte :D Nej, jag hoppas att Linus ska få sin nya fot denna veckan.
Han har växt en hel del denna sommaren så det räcker inte ens till med sulan i skon nu. Det 
blir en haltande gång som är lite kämpig att ta bort igen när han får sin nya fot. En haltande
gång blir lätt en vana, och det vill jag bara inte att han ska få.
Och beskedet jag fick idag är att Jessica nu har foten, så nu ska det bara stämma med Bosse
så kan det bli denna veckan!! För mig så röjs varenda bokad tid väck, bara vi kan få till detta.
 
Imorse så var Linus väldigt hemlighetsfull när han skulle ta fram kläder....
 
 
... och han kom ut till mig i denna tröjan. Den han sprang på Tjörn i. Den är liiite väl stor så han 
har inte haft den sedan dess. Men det klart, vill han ha den så ska han ju ha det.
 
 
Rumpan är en bra reklamplats ;)
När han hade åkt till skolan så stack jag och Zacco till stan en sväng. Beställde tapeter och åkte sedan
ner till stranden. Det blev Södra Näs/Apelviken igen, av smidiga skäl. Det är bara att ratta rätt upp 
sen så kommer man till Coop.
 
 
Tänk, de hade inte fått någon ordning på ekan ännu ;)
 
 
Idag var inte solen med oss på promenaden. Men det vore synd att klaga ändå.
 
 
 
 
 
Mystisk himmel möter hav.
 
 
Å se vad vi hittade. Tydligen är det så att de här stackars vraken får ligga kvar när vintern kommer.
 
 
Den här var i sämre skick än den andra vi hittade.
 
 
Ett stort hål, det måste undersökas.
 
 
 
 
Jaha ja, någon har varit här och satt upp stolen iaf ;)
 
 
Nu har jag tagit tag i ringalistan igen. Det är ett evigt ringande. Än är det försäkringsbolag för Linus
och nu är det ju även för Nikke. Håller på med ett litet projekt också för att få ihop tiden jag är hemma
för Linus. Och det är mycket mycket ringande och mailande för detta.... Det finns verkligen inget
skyddsnät för en när man blir sjuk eller skadad. T.om kvinnan på försäkringskassan tyckte det var
fruktansvärt, men det hjälper ju inte oss. Skönt iaf att höra att de är mänskliga vilket man undrar
ibland.
 
 
Solen har lite problem här idag, den glimtar fram då och då men de stora molnen gör allt för att 
täcka den.
Ja nu får jag fortsätta med min lista. Imorgon så blir det en sväng till Gekås, ja jag har ju inte mer än
25 min dit, ändå så är jag inte där så himla ofta, tycker det har blivit alldeles för stort.
Hoppas att ni har en härlig måndag!!

Till sist: Vänliga ord kan var små och enkla, men eka i oändlighet!
 
Kramen
 

Kommentarer :

#1: Susanne

Härliga bilder som vanligt!
Tänk, jag tycker ekan gör sig otroligt bra där den är, helst när man kan få så fina bilder av/på den ;)

Kram

skriven
#2: Åse

Hoppas att det går snabbt med nya foten, ja varför ska det vara så knöligt med f-kassa och f-bolag. Vet precis hur det är, som har en dotter med reumatism sedan hon var 2, ett evigt tjatande, ringande och skrivande. Här på sydkusten är det tunga moln idag man får se till att ha sol i sinnet i stället. Kram Kram

skriven
#3: Melody and M.E

Klart Linus ska välja den tröja han vill ha! Vad gör väl det att den är lite stor! Hoppas nu att han får sin nya fot så han slipper halta! Du bjuder som vanligt på så fina foton från era promenader! Havet är fantastiskt!
Kram M.E

skriven
#4: Annika

Go kväll!

Tack för att du kikade in på min blogg...och Tack snälla för kommentaren! Värmer alltid med några små ord, skall du veta!
Härlig blogg...och många fina bilder som du har!
Önskar dej en God Natt när det nu blir!
Kram Annika
Ps...Välkommen tillbaka till min blogg,,:-)

skriven
#5: Bosse Lidén

Så sanna de orden. Hoppas det löser sig med viktiga saker denna veckan. Inget kul eller bra att gå och halta. Heja Bosse!

skriven
#6: Ama de casa

Hoppas han får sin fot fort, och att den passar som handen i handsken - eller snarare som foten i skon :-)

skriven

Kommentera inlägget här :