Härliga höst!

Vilken helg!! Den har varit helt underbar, så där slapp och lugn som jag behövde nu. Vi har 
gått och småpulat här hemma och fått röjt det som skulle röjas inför vintern. Så härligt att 
göra det i lugn och ro, ingen stress.
En mysig lördagskväll med plockemat som passade alla, vilket betyder att man får ha en 
hel del på bordet så alla är nöjda ;) 
Ett underbart vin till, Appassimento, rekommenderas varmt! Glömde fota flaskan ;) Får bli
en bild om någon vill se etiketten.
 
Morgonen börjdade med frost som de sista mornarna.
 
 
 
 
Sen har vi våra kära lupiner som fortsätter att kämpa.
 
 
Härlig morgonsol över skogen.
 
 
Promenadkompisen <3
 
 
Efter frukost satte vi oss och pärlade lite.
 
 
 
 
Vår kära ros <3
 
 
Efter en förmiddag med bus hos Vidar så körde han stenhårt med kickboarden, tungan rätt i mun ;)
 
 
Ja, jag vet, jag är tjatig, men jag älskar att fota dessa tunga djur ;)
 
 
På seneftermiddagen så kom Ida och Mikael hit. De körde bushårt med Linus!
 
 
 
 
 
 
Nikke fastnade också på bild idag :)
 
 
 
 
Ja, så har vi då grimasernas mästare :)
 
 
Bröderna brothers <3
 
Gubben har fått klippa gräs för första gången här :) Vi har klyvt upp veden som låg. Vi är rätt nöjda 
med helgen faktiskt.
 
 
Nu frossar jag i lite solnedgångsbilder, varsågoda!
 
 
 
 
 
Ja, det var saker vi hade tänkt oss hunnit med, men det finns kvar och vara lite mer sociala får vi 
ta igen sen.
 
 
Till sist: När livet ger dig hundra anledningar att gråta, visa då livet att du har tusen anledningar att le!!
 
Kramen
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Marie Hässelbäck

Härlig helg minst sagt.kram

Svar: Ja den har varit suverän!!Kramen
Bjaeren

skriven
#2: Jeanette

Låter som ni haft en härlig helg. Visst är det skönt att bara gå och småpula hemma.. :)
Fina bilder på fina grabbar <3

Kram till er alla <3

Svar: Ja det är så härligt när man får undan saker och ting! Tack :)Kramar till er <3
Bjaeren

skriven
#3: Åse

Vilken härlig helg och så härliga bilder men så kom jag till den sista bilden och allt jag läst liksom bara försvann för wao vilken härlig bild, glädje ända ut i tårna, så jag fick helt enkelt börja om och läsa inlägget igen. Kram

Svar: Tack Åse, ja, det är Linus uti i minsta pixel den bilden ;)Kramen
Bjaeren

skriven
#4: Tore

Jättemysigt! Grymt fina bilder, som vanligt. Och jag tror nästan du behöver byta upp dig, kameran alltså. Och den gamle du har finns det en som är intresserad av. Ska fråga honom igen bara ;)

Kram!

Svar: Tack!!! Jaha, det låg nåt bakom berömmet ;) Nja det får nog vänta lite ännu, så du behöver inte kolla med honom :DKramen!
Bjaeren

skriven
#5: Annika

Hej. Vilka underbara bilder och vilken positiv blogg. Kram.

skriven
#6: Ida

Jättemysiga bilder, var så kul att hälsa på en snabbis idag!
Massa kramar! <3

skriven
#7: Fru Martinsson

Vilka fina bilder på din familj!!

skriven
#8: Pernilla

Vi har inte haft frost än. Hoppas jag hinner få in några Pelargoniorna först.
/P

skriven
#9: finurliga fröken

Vilken härlig helg ni har haft och famtastiska bilder bjuder du på. Kram

skriven
#10: Ama de casa

Vilken härlig dag! :-)

(Sådär som din närbild på pärlorna såg ut - så hade jag tänkt mig att den där Glas-stranden i Kalifornien skulle ha varit ;-) )

skriven
#11: Solglitter

Bilder att bli glad av och här har också pysselstunder dragit igång...dottern har köpt Fimo-lera och hon gör såå söta ting av det...hiih

Ha det fortsatt gott i hösten vännen♥
Kram Lollo

skriven

Kommentera inlägget här :