Nu får vi se.

Nikke och jag stack ner till havet på förmiddagen. Linus ville inte följa med så han stannade
en liten stund hos mor och far. Vi var inte nere mer än knappt timmen, det blåste som tusan
även idag.
 
 
Några tog sig ut på vågorna.
 
 
 
 
Hamnen låg mörk men lugn.
 
 
Havet var sådär grått och oroligt efter gårdagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jo vågorna gick tillräckligt höga idag också. Vi blev rätt blöta där vi gick.
 
 
 
Är inte såå avundsjuk på dem som rullade ut med färjan idag.
 
 
Solen finns alltid där, även om den inte orkar bryta igenom.
 
 
Kan ju bara konstatera att Simone tog med sig de flesta löv som satt kvar på grenarna....
 
Sedan laddade vi för en eftermiddag på sjukhuset. Det tog oss tre timmar att fixa protesen igen och
prova ut rullstolen. Hoppas att protesen blir bra nu.
 
 
Mycket av och på blir det.
 
 
Men får man sedan gå på löpbandet, ja då glömmer man vad som har varit. Jag tror Bosse hoppas 
att han slipper höra av mig på ett par dagar nu iaf ;)
 
 
När vi var färdiga med protesen tog vi en fika och en liten rastning i skogen. Det behövs när man är
där tre timmar kan jag säga.
 
 
På habiliteringen har de en väldigt kul "cykel" eller vad jag nu ska kalla den. Lite klurig att komma 
på hur man tar sig iväg med den
 
Dessa goa tjejer hjälpte oss idag, Ullrika och Elin. Vi fick många goa skratt och ja humorn den är 
rätt sjuk ;) Tänk vilken tur att det finns sådana människor i vården!! 
 
Hem och vända för att käka kvällsmat med goa Mia. Vi tittade på bilder från bröllopet och vi tittade
även på bilderna från tiden på sjukhuset. Det är alltid lika mysigt att sitta och prata och skratta, tiden
flyger iväg. 
Jag hann även med en sväng till de goa brudarna Anna och Jennie och lämnade julklappen till
Kabwaama. Alltid lika roligt att träffa dem också :) 
 
Nu ska jag förbereda en heldag på Kungsbacka sjukhus. Nikke ska operera korsbandet imorgon
och ja, jag har väl sisådär 10 timmar att slå ihjäl ;) Avundsjuka???? 
 
Vill till sist tacka alla för era goa kommentarer. Ni lyser upp dagen för mig!!!!
 
Avslutningsvis: Glöm inte att tala om för de dina att du älskar dem, och Kramas <3
 
Kramar till er alla 

Kommentarer :

#1: Ida

Kram på dig! Och hälsa nikke ett STORT lycka till från mig, håller tummarna för att allt går bra!

Massa kramar <3

skriven
#2: marie

Låter som en underbar dag. Saknar er. Vi hade jarmo o ann-chalotte hotti här i går.ha en fin vecka. Jag ska uppgradera bloggen när nätet fungerar som de ska igen.kram

skriven
#3: Pernilla

Sjukhus är både bra och tråkigt.
Jag har också tillbringat några dagar på sjukhuset. Kom hem igår igen. Fjortonåringen har opererat sig. Nej, inget allvarligt och inget med diabetesen.
Men vi hade super roligt sällskap på rummet så det lyste upp lite, även om man sover dåligt och har tråkigt.
Jag håller tummarna för att allt går bra för er.
/P

skriven
#4: Åse

Hoppas att allt går bra med OP imorgon, vilka mysiga bilder blev över förtjust i hamnen och den lilla fyren, och du må tro det finns en fin dassbild på det lilla hotellet nu ;-) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :