Bröllopsfest och bubblor.

Igår morse när jag vaknade då var ju himlen grå och tung. Regnet öste ner och jag led med
brudparet. Tänk om det fortsätter på det viset, då är det inget vidare med trädgårdsbröllop.
 
Men det verkar som om de har kontakt med vädergudarna, för ca två timmar innan tillställningen
började så tittade solen fram. Det blåste men det var SOL!!!!
 
Det var ett supermysigt bröllop, helt i deras stil ;) Alla presenter och blommor var bannlysta,
endast bidrag till cancerfonden, hur underbart är inte det!
Ett stort och varmt TACK till brudparet för en helt fantastisk kväll, det var kanonroligt att få
vara med :)
 
 
 
 
 
 
Vilken fest det var, långt fram på natten och ja kanske morgonen för en del ;) Det bjöds på god mat
och dryck. Underhållning av många olika slag ;) Och kan ni tänka, jag fixade att hålla talet!!! YES :)
Men jag tänker inte lägga ut det här, det blir rätt platt om man bara läser det rakt upp och ner,
det tråkar nog bara ut er ;)
 
 
Vacker som alltid!!!
 
 
 
Ett av de härligaste inslagen från kvällen var en improviserad opera :)
 
 
Jag är såå glad att ha dessa underbara människor i mitt "tåg" ;) De bjuder verkligen på sig själva till
max!!
När vi kände oss nöjda vid halvtvåtiden så ringde vi efter Mikael, man ska ju sluta när man är på 
topp, är det inte så de säger ;)
 
Så idag har det varit sådär lite dagen efter, men vad gör det med en sådan kvällen före;)
Vi har pysslat lite här hemma, tagit oss en och annan sväng med Zacco.
 
 
 
 
 
Mikael spelar golf på sitt sätt ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gubben har hållit till här mestadelen av dagen ;) Linus längtar såå tills den är färdig.
 
 
 
Och så har vi blåst bubblor, massor av bubblor ;)
 
 
 
 
 
Vi har helt enkelt haft en mysig söndag, den sista denna månaden. 
 
Imorgon är det både ny vecka och ny månad och jag hoppas att värmen ska hitta tillbaka till oss.
 
Tills vi syns igen: Du duger bra som du är, för ingen annan är som du ;)
 
Kramen
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Jeanette

Vilka härliga bröllopsbilder!! Det verkar som ni hade en toppenkväll :)
Förstår att Linus längtar tills den är färdig och Peter med kanske? ;)

Kram till er alla <3

Svar: Ja det hade vi verkligen ;) Det kan du ge dig på, Nikke också ;)Kramen
Bjaeren

skriven
#2: Bosse Lidén

Såg trevligt ut. Fina bilder. Bra att det inte ösregnade under akten. Fin gest att skänka pengar till något gott. Förstår att ni var lite dagen efter denna söndag. Jag hade också längtat efter den "leksaken" om jag varit i Linus kläder.

skriven
#3: Ama de casa

Vilket underbart bröllop, vackert väder och urtjusigt bröllopspar :-)

skriven

Kommentera inlägget här :