Ronneby

Ja nu är vi på plats och installerade, ja det var vi redan igår eftermiddag, men då hann jag
inte vara vid datorn. Nu har vi tagit lite siesta, och då hamnade jag här ;)
Här är helt suveränt, allt är kanonbra. Vi började morgonen idag med en promenad i 
Brunnsparken.
 
 
Superfin park med mycket att titta på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grodfångare Linus är igång.
 
 
 
 
 
 
 
Sedan blev det bad, bad och åter bad :)
 
 
Knyckte dessa från hemsidan. Vi bor på hotelldelen som ni ser till höger i bild.
 
 
 
Vi har det mer än gött kan man lugnt säga.
 
Nej nu får det vara nog med vila, nu väntar badet och sedan en vända minigolf.
 
Hoppas ni har det riktigt gött!!!

Kramar <3
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anette

Åh blir ju riktigt avis. Ha det gott o njut nu :) Kram

skriven
#2: Mia

Å vad nice :-)

skriven
#3: Ama de casa

Ser hur fint som helst ut - och jag gillar den fina korren :-)

skriven
#4: Melody and M.E

Jag har bara varit i Ronneby en gång och inte hann jag se att det var så där fint! Kanske dags att ta ett stopp där någon gång då vi är på väg till Småland! Tänk vad mycket man får se via bloggar och så många tips och idéer man får!
Ha det gott!
Kramisar
M.E

skriven
#5: Åse

Brunnsparken är fantastiskt vackert , där har jag varit på hundutställning några gånger. Ha det fortsatt fint. Kram

skriven
#6: Bara anna

Där i parken har jag varit några gånger på hundutställning, där är så vackert.
Ha det så himla skönt.
Kram

skriven
#7: Pernilla

Det blev mycket att läsa ikapp hos dej. Har ju varit i obygden ett par dagar utan internet.
Tillbaka i civilisationen nu. Hoppas ni har härligt väder. Här spöregnet det idag.
/P

skriven
#8: Jeanette

Visst är det vackert i Brunnsparken! Vi var där förra året på hundutställning och sällan har man haft så fina omgivningar :).

Så himla fin hotellanläggning, förstår att ni har det toppen :D

Ha det gott och kram till er alla <3

skriven
#9: Bosse Lidén

Hoppas att du vann i minigolfen. Ronneby Brunn är en pärla i Blekinge. Jag har varit där både som barn och vuxen. Fina bilder du bjuder på. Så kul att återse ekorren som jag minns så väl. :) Gissar på att ni inte hinner torka innan ni blir sugna på att bada igen. Ha det gött. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :