Å hur hamnade jag här.... :)

Nu har Linus kommit iväg till dagis och min och Zaccos promenad är... inte gjord ännu ;)
Nja, den här matten tyckte att det var en gräsligt snål vind från havet så vi åkte hem en 
stund emellan för att ta tag i pappersarbetet och ringalistan jag hade... skulle gjort
det alltså. Men först hamnade jag här:
 
 
Med en latte macchiato, och nej jag har ingen glassig kaffemaskin utan det är pulver från 
Nescafé, skitgod om ni frågar mig. Ja det var ju kanske inte riktigt det pappersarbetet
jag skulle göra... Och sen hamnade jag här och blev sittande och läsandes bloggar...
tänk vad mycket man kan behöva göra innan man gör det man borde. Oj vilken svenska
det blev ;) men det bjuder jag på.
 
Ja en hög papper blev färdig igår iaf, räkningshögen. Finns det något tristare än att sitta
och trycka in en massa siffror i datorn och konstatera att pengarna flyger iväg. Nej jag 
tror inte det faktiskt. Men nu är det ju historia och snaaart ska jag ta tag i det jag skulle
gjort från början, ska bara.... ;)
 
Ha en härlig dag!!!

Kommentera inlägget här :