En dag i taget

Nu har Linus tränat med den nya bonusfoten i två dagar, och jag får säga att 
han är helt otrolig!! Det är full fart så jag har fått bromsa en del för att det inte 
ska bli alldeles tokigt.
Förmiddagen innehöll ett besök hos Kenneth och co på Övrevi över en fika.
När vi gick därifrån så sa Linus: Kenneth är inte din kompis, han är bara min.
Jaja, det är helt ok med mig :) Han tycker det så himla roligt att träffa honom.
Sen drog vi in och "roade" oss på Hajen... ;)  Därefter stack vi hem och käkade
lite och vilade. När vi var utvilade så kom Albert ner och busade en stund.
Barn är otroliga, Albert var mycket förstående med att Linus skulle ta det lite
lugnare idag, det behövs inte en massa förklaringar utan det är bara så.
Jag har börjat plocka iordning igen efter att Bosse har blivit färdig med den
andra toaletten och tvättstugan.
 
Vi har haft en riktig mysfredag!! Här är en liten bildkavalkad från omgivningarna.
 
 
 
Zacco i närkontakt med en stor karp :)
 
Den som tog denna tuggan mår nog inte så bra ;)
 
 
Härligt nu när vi börjar få banan för oss själva.
 
 
Linus och Simba delar stol...
 
 
Våran goding <3<3<3
 
Ha en goer helg!!!!

Kommentarer :

#1: Maggan

Hej...Du är så duktig med kameran Pia, jag älskar verkligen att se bilder hemifrån. Så ta gärna mer :)
Roligt att höra att det går så bra för Linus. Pratade med Mamma igår och hon sa att det är så fantastiskt att han både cyklar och springer som vilken unge som helst...Heja,Heja Ha det gott och hälsa alla // Kram Maggan

Svar: Tack Maggan. Ja jag ska lägga ut mer bilder här hemifrån. Datorn är rätt full av dem kan man säga;) Kram tebax!!
Bjaeren

skriven

Kommentera inlägget här :