Jäkla skit!!!!

Ja det är väl bara att krypa till korset och erkänna att livet har börjat komma 
ikapp en. Vill inte gnälla, men den här jäkla kroppen har verkligen satt sig 
på tvären nu. Helst ska jag ligga nerpå vänster sida med kudden inknycklad
i nacken så är det nåtsånär bra. Men vem sjutton kan ligga på det viset på
dagarna... Så idag åkte jag till min kära lillsys så hon fick massera det här
skrovet, ja jag vet inte när jag mådde så illa och hade så förbannat ont sist.
Och det är inte mycket bättre nu, men det ska det väl bli, iaf enligt Anette...
Vet inte just nu om jag tror på henne ;) När hon hade misshandlat mig så
åkte jag hem och gjorde faktiskt precis som hon sa, satte mig bakåtlutad
i min fåtölj och slöt ögonen, precis då kommer Ida hit den stackarn. Jag 
var verkligen inget trevligt sällskap utan erbjöd henne att slappa en stund
på soffan medans jag slöt de blå en stund. Orkade knappt prata så 
jag hoppas verkligen inte att hon blev ledsen på mig <3
 
När batterierna var lite mer laddade hämtade jag Linus på dagis och åkte
än en gång in till BVC, och kan ni tänka, idag hade farbror doktorn den
äran att vara där. Nu ska jag inte vara elak, han är jättetrevlig och go 
med Linus, men det hade ju inte gjort något om han hade varit där i 
torsdags istället ;) Linus ville bara hem, absolut inte ta någon spruta!!
Men tjillevipp så var det över, och han var mer än förvånad:) 
Imorgon bär det av till Bosse på orttekn, han får fila lite på bonusfoten,
den äter sockar nämligen, och sleevar, ja det är en slags tub som man drar
över protesen och upp på låret som gör att vacuumet bildas. Men eftersom
det går hål på den så blir det lite si och så med vacuumet.
I övrigt hoppas jag på en fin dag, är lite mör kan man väl säga och då
får det bli legobygge eller liknande här hemma. 
På torsdag så bär det av till Crawford cup i Torslanda, ska bli så roligt 
att kolla in grabbarna en sista gång tillsammans :) Jag tycker inhomhus-
cuper är skitroliga. Det går snabbt och är inte alls samma spel som 
utomhus.
 
Bjuder på en bild från i vintras. Den är ej omgjord på något sätt, vare sig
färger eller annat, det var tamejtusan så grått den dan :)
 
 
Har precis bestämt mig för att beställa den som canvastavla.
 
Ha en härlig fortsättning på kvällen, lev väl!!!

Kommentarer :

#1: Eddie och Barnen På Bristol Academy

Ha en så bra kväll du kan med Pia! Kram Anna

skriven
#2: Ida

Haha men sluta nu, det var bara mysigt att få ta det lugnt ett tag med er andra! Kram på dig!

skriven
#3: Anette

Vad duktig du är som lyssnade på mig ;) Tror iofs att du inte orkade når annat. Ta det lugnt nu o sköt om dig <3 Kramiz

skriven
#4: Karin

Ta hand om stackars kroppen och VILA lite mer Pia... Härlig vinterbild, rätt beslut att förstora upp den, det kommer att bli kanonfint! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :