Lite bättre :)

Tänk, idag varnar jag inte för att läsa vidare :) Tänk vad det gör att få 5 timmar sömn en
natt. Tänk vad det gör att läsa en underbar blogg och bli alldeles varm och få bekräftat
att det finns fler som känner som en annan gör (BristolAcademy). 
Ja idag har det varit en riktigt bra dag, Linus mår bättre, sakta men säkert. Idag har
han tom lekt lite själv, det är en bekräftelse om någon. Vi har börjat att röja lite här
hemma inför advent, hur det än är så vill man ju ha fått fixat det man brukar till 
advent, även om det har varit jäkligt rörigt de sista veckorna. 
Jag är ju planeringarnas mästare, och en light version av kontrollfreak, och jag kan
säga att jag inte trivs riktigt just nu. Jag brukar ha kommit mycket längre i 
julklappsinköpen och röjningen hemma än jag har i år. Men man måste ha förståelse
för sig själv när livet inte har gått att få ihop, så är det bara.
Så imorgon tar vi nästa steg, då är det dax för gardinerna att fixas och vidare städning.
Det är så skönt att Linus äntligen börjar bli bättre, det har varit en jäkla omgång för
honom. 
Nu är det bara att titta över almanackan och försöka få in lite shopping här framöver
så jag känner att jag är ifatt med det också :)
 
 
Tack alla ni som bara öser över mig positiv energi <3<3
 
Och här kommer en stor varm kram till dem som vill ha och behöver <3

Kommentarer :

#1: Eddie och barnen...

<3 Massa kramar!

Svar: <3
Bjaeren

skriven

Kommentera inlägget här :