Ping pong

Ja ungefär så har det känts idag. Upp till Tvååker lämna Linus på dagis,
åka hem. Upp till Tvååker hämta Linus, åka hem. Lite käk. In till ortoped-
tekniska prova hylsan. Den satt perfekt. In på hjälpmedelscentralens
verkstad och kolla rullstolen, den drog så åt vänster. Fyra män hjälpte mig
och Linus med detta :) Hem från Varberg.
Mamma och pappa hit till Linus, jag upp till Tvååker vårdcentralen. Och
konstaterar att det är lätt att sitta på en stol och tycka att det inte är lätt
att göra något, mer än att vänta och se... ja jag tycker inte jag har gjort
annat de sista fyra åren. Men men, åka hem. Pussa lite på Linus och gubben.
In till Varberg och vänta på Mia, och jag väntade och väntade. Tills jag kom
på, herregud jag har nog åkt in fel dag!!!! Örkola det är vad jag är. Ringer
till Mia och jo, mycket riktigt, onsdag hade vi sagt :) men underbara goa
Mia tyckte att om jag hade kommit till stan så kom hon givetvis in till mig.
Så ja det blev en go kebabsallad på Campino och ett härligt läkande
snack!!! Du är fantastisk Mia!!
Ja hängde ni med i ping pong racet??
Men nu har jag åkt hem från stan och landat här med min kära dator i knät.
Snart blir det läggdags, det har varit en väldigt intensiv dag.
Imorgon står det  LEDIG på schemat!!! Det ni, hoppas vi kan ut och rejsa i
snön, vi får se.
Ha en underbar kväll!!!
Kram till just dig <3

Kommentarer :

#1: Ma o Pa

En agenda är bra<3

skriven
#2: Mona W

Oj oj :) Ta nu igen dig ordentligt så du kan shoppa loss på torsdag ;) Kram o va rädd om dig/er <3

skriven
#3: Pia

Haha ja vi har agendor, flera stycken knökfulla, men det hjälper ju inte om man skriver fel ;)

skriven
#4: Marianne



KRAM på dejoxå

skriven
#5: Mia

KÄRLEK!!! Hoppas du hittade massa bra idag! KRAMAR

skriven

Kommentera inlägget här :