Hoppsan

Idag jobbar gubben så jag och Linus hade en egen mysmorgon, sedan var
det dax att göra sig färdiga för dagis.
När vi skulle åka så säger Linus, jag vill inte att du är där idag mamma :O
hoppsan, vilken förändring!!! Helt underbart!! Jag kollade om jag kunde åka
hem en liten sväng, och att han ringde om det var något. Det gick jättebra
enligt honom.
Sagt och gjort, jag stack hem, fick ett litet snack med Mikael och tog ett
varv med snabeldraken :) Sedan blev det lite papperselände. Och nu
en kopp kaffe med datorn i knät. Ja jag ska köra om en kvart för vi ska ju
iväg till Bosse sedan. Så det blev inte längre än 1,5 timme idag, men vilka
framsteg han gör vår lille krigare <3

Kommentarer :

#1: Mia

D e ju synd att jag inte får på datorn hemma varje dag för då hade jag ju läst att du skulle till stan å äta kvällsmat me mig :-) MYSIGT blev d i alla fall när vi hittade varandra hi hi!! KRAMAR till dig världens bästa!!

skriven

Kommentera inlägget här :