1 år

Ojojoj vad tiden går fort. Idag är det precis 1 år sedan jag startade bloggen.
Den kom ju till av en anledning, Zacco!! Det var tänkt som en blogg över 
hur han utvecklades och växte, men det blev en helt annan inriktning på 
den. Jovisst, det har varit en hel del Zacco också, men den blev en bra
informationsblogg efter olyckan. Och på den vägen har det fortsatt. 
Hade någon frågat mig innan det så hade jag aldrig trott att jag skulle 
blogga, men nu sitter man här och tycker att det är jätteskönt att 
skriva av sig, ja inte om allt, det hamnar en hel del i dagboken också,
både min egen och i Linus.
Imorgon har jag fått lite bryderi, det får nog bli fotboll på eftermiddagen
imorgon, Nikke ska spela i TIFs B-lag:) så jag tror Linus får hänga med
och kolla en sväng om han orkar.
 
Tänk så lite man vet om vad som ska hända, och en jäkla tur är väl det!!!
 
Kram till den som vill ha och behöver det <3

Kommentera inlägget här :