Lide au vart

Satte klockan idag, oftast så är vi rätt morgonpigga, men man kan ge sig
tusan på att när man behöver upp så sover vi som små grisar.
Varför jag skulle upp, jo jag och mor skulle iväg till Gekås :) visst låter
det härligt. Jag föredrar nämligen att vara där när de öppnar för det går
så mycket fortare att ta sig igenom. Och jag va mycket nöjd med besöket
idag, många härliga fynd inför stundande storhelg.
I eftermiddag hade vi en mäklare här för att kolla läget en sväng och det
känns verkligen jättebra att ha dragit igång maskineriet. Igår hade vi miljö-
och hälsa tanten här :) Himmel vilka krav de har, men stryker man bara
medhårs så är det inga problem.
Linus har varit väldigt väldigt trött de senaste, någon gång måste ju tröttheten
dyka upp för oss allihop. Och det känns som om den har kommit nu, man
är ständigt dödstrött. Men lille herrn har ändå ett rätt gött humör, trots allt.
Imorgon blir det besök på dagis och första besöket på ortopedtekniska,
ska bli spännande att se hur det fungerar där.
Men först ikväll ska jag med Nikke och Zacco på avslutning på valpkursen,
ikväll ska de tävlas:) Jag ser redan fram emot den värmande drycken när
vi kommer hem.
Kom ihåg att ta vara på dagen, just denna kommer inte tillbaka !!!
Kramar<3

Kommentarer :

#1: Birgitta L

Vad kul att ni kommer till förskolan imorgon och hälsar på. Är tillbaks själv imorgon efter tre veckors resa. Då ses vi säkert! Kram!!

skriven

Kommentera inlägget här :