Mysdag

Idag har vi haft en riktigt härlig och mysig dag. Peter stack iväg till jobbet,
så jag, Linus och Ida var alldeles ensamma hemma. Jag och Linus satte oss
och byggde med Lego. Sedan vaknade Ida och kom ner och då ville Linus
att jag och Ida bytte plats. Så blev det och jag tog en promenad med Zacco.
Sedan blev det lite lunch och därefter filmtajm, Airbud, vilken i ordningen
vet jag inte men det var den med valparna. Linus tyckte inte att den var
speciellt bra. Han höll på att somna när vi satt och spanade, och han är
nog ett par år för liten för den.
När vi tröttnat på filmen så spelade vi Mariocart Wii, Linus vann givetvis
över mig. Jag är oduglig på de spelen. Men vi hade jäkligt sköj under tiden.
Efter det så tog vi lite fika. Jag kollade om Linus ville träna lite med bonus-
foten, men det orkade han inte idag, så då lät jag bli att tjata på honom.
Det är bättre om det kommer lite mer själv, men det klart vi ska pusha på
honom i lagom doser.
Imorgon är det dax för sjukgymnastik igen, får motivera honom ordentligt
innan vi åker in.
Hade ju tänkt komma ut och gå en sväng med honom idag, men detta jäkla
väder gör ju en tokig. Vem sjutton går ut om inte man måste, hundägare;)
Ha en goer kväll!!!
Kramar

Kommentera inlägget här :